Ovo je nova Opel Astra

foto: Opel

NEKAD slavna marka danas je tek dio moćnog PSA koncerna, a to znači da mora igrati po tuđim pravilima.

A jedno od njih je preuzimanje francuske motorizacije, što na koncu i nije toliko loše. Astra je jedan od posljednjih kućnih modela kompanije, a sada nakon redizajna preuzima moderniju motorizaciju i tako smanjuje svoj CO2 potpis za čak 19%. Posljedica je to implementacije 1,2 trocilindraša u izvedbama sa 110 KS (i 195 Nm), 130 KS (i 225 Nm) te 145 KS (i 236 Nm), te 1,5 dizelaša u izvedbama sa 105 KS (i 260 Nm) i 122 KS (i 300 Nm), poznatih iz ponude PSA koncerna. Novost je i devet-stupanjski automatski mjenjač, dostupan kod snažnijeg dizelaša.

U Opelu kažu da je Astra rekorder štedljivosti. Benzinci piju 5,3 l/100 km, dizelaši 3,6 l/100 km, a velik dio zasluga ide na račun odlične aerodinamike (Cd = 0,26, karavan 0,25).

Vizualne promjene su minimalne i oku gotovo nevidljive u usporedbi s originalnom izvedbom i nositeljem europskog auta godine za 2016. godinu. Konkretno, novi je dizajn prednjeg odbojnika i naplataka, a novosti tu staju. S tehnološke strane Astra dobiva prednju kameru, a nova je i multimedija. I to je načelno to što su u Opelu smjeli pripremiti za obnovljeni kompakt.