OD deset najpopularnijih modela u Hrvatskoj, šest ih je njemačke proizvodnje.
Nekad najprodavaniji model na europskom tržištu još uvijek je tražena roba u Hrvatskoj, gdje usprkos višoj cijeni ima veliku sljedbu poklonika. Pogađate, govorimo o Golfu koji je ujedno najčešće pretraživani model u bazi rabljenih modela koju nudi carVertical.
Suprotno očekivanjima, među prvih deset modela najčešće su kompakti i limuzine, dok SUV modela i crossovera nema.
"Hrvatske potrošače privlače njemačke marke automobila, a Volkswagen Golf se u 2024. ističe svojom svestranošću, pouzdanošću i praktičnošću. Velika potražnja osigurava sporije smanjenje vrijednosti, što ga čini najboljim izborom za kupce koji traže dugoročnu vrijednost", kaže Matas Buzelis, stručnjak za automobile i voditelj komunikacija u tvrtki carVertical.
Iako su njemački modeli vrlo traženi, oni nisu uvijek savršen izbor, jer veliki dio njih često dolazi s oštećenjima iz prošlosti.
Najveću prosječnu vrijednost oštećenja imao je Audi A6 - 3937 eura, a najmanju Opel Astra (2445 eura).
Prevaranti desetljećima lažiraju kilometražu, a ta je praksa i dalje raširena. Mnogi automobili u Hrvatskoj imaju izmijenjenu kilometražu, pa vozači moraju biti oprezni prilikom kupnje rabljenog vozila.
U istraživanju, automobil s najčešće izmijenjenom kilometražom među prvih deset vozila koja su najviše provjeravana, bio je BMW serije 3 - 4.4% modela provjerenih na carVerticalu imalo je odstupanja u brojaču kilometara. Iza serije 3 slijede Audi A6 (3.7%), Renault Megane (3.7%), Opel Astra (3.6%) i Renault Clio (3.5%).
Audi A6 imao je najveću prosječnu lažiranu kilometražu - 92.047 km, što naglašava potrebu za provjerom kilometraže tijekom procesa kupnje.