FRANCUSKA je oduvijek bila naklonjena domaćoj autoindustriji, ali posljednji trendovi su dosta toga izmijenili.
Prema najnovijoj studiji koju je proveo YouGov na temelju podataka za prethodnu godinu, Francuzi na prvo mjesto stavljaju upravo Peugeot. Pritom uz generalni dojam ocjenjuju kvalitetu, vrijednost za novac, reputaciju, zadovoljstvo i druge kategorije. Peugeot je na vrhu petu godinu zaredom, što potvrđuju konzistentnost tvrtke i doživljaj Peugeotovih automobila na domaćem tržištu.
Međutim, ostale francuske marke nisu najbolje prošle. I dok se može shvatiti izostanak marki poput Bugattija i Alpine, Francuzi će nešto teže progutati da se ispred Citroena nalaze njemačke marke. Tako se na drugom mjestu nalazi Mercedes, a odmah dalje slijede Audi, Volkswagen i BMW. Kad je pak u pitanju Renault, ispred njega je i Toyota.
Pogledamo li pak susjednu im Njemačku, tamo nema govora da u top 10 najpopularnijih uđe francuska marka. Ustvari, jedine nenjemačke marke u top 10 su Toyota, Volvo i Škoda, ako potonju možemo uopće okarakterizirati stranom markom.