DANAS se o sportskim limuzinama govori isključivo kroz njemačke kratice i poneku pridošlicu, no tijekom 1980-ih i drugi su znali i htjeli napraviti auto za dušu.
Dovoljno je sjetiti se Sierre Cosworth i Peugeota 405 T16, ili pak zagrepsti još više, do Lotus Omege i jedne Lancije. Ne, ovaj puta nije Delta HF Integrale u igri već "samo" Thema kojoj ni Rowan Atkinson nije mogao odoljeti. Naravno, to je verzija 8.32 gdje znamenka prije točke označava broj cilindara, a one dvije nakon broj ventila. No prava stvar je da je motor nosio potpis Ferrarija i bio posuđen iz modela 308. Da, Alfa Giulia nije bila prva limuzina s Ferrarijevim motorom.
Takva Thema je bila dvostruko skuplja od 2.0 izvedbe pa logično i jedna od najskupljih limuzina na tržištu. Imala je interijer presvučen najfinijom kožom, prvi električno upravljani stražnji spojler i još puno toga. Verzija bez katalizatora razvija 215 KS, hvata 100 km/h za 6,8 sekundi i juri 240 km/h. No više od performansi govori zvučna kulisa motora koji se zavrti i preko 7.000 o/min.
Motor sprijeda i kombinacija pogona i rasporeda masa učinili su svoje po pitanju voznih svojstava, a skupo održavanje začinilo ionako visoku cijenu po pitanju popularnosti automobila. Na koncu je do 1992. godine cestu vidjelo oko 4000 primjeraka.
Harry Metcalfe nas u ovom videu upoznaje s jednim primjerkom i otvara pogled u jednu od najposebnijih limuzina osamdesetih.