Pogledajte reportažu s hrvatske premijere dva ekskluzivna Mercedesa!

Foto: Index, Luka Šangulin

PREDSTAVLJAMO dva nova SUV modela iz Mercedesa koji će bitno osvježiti premium ponudu na hrvatskom tržištu.

U prelijepom okružju dvorca Gjalski i Hrvatskog zagorja zastupnik Mercedesa otkriva dva tržišno itekako značajna noviteta. Manji GLC je najprodavaniji SUV marke i jedan od najpopularnijih modela u segmentu, dok je potpuno novi GLE pravo mjerilo klase. Potonji je utemeljitelj segmenta još iz doma ML-a, a sada svojim elegantnim linijama i moćnom tehnološkom potporom zadržava sjaj trokrake zvijezde i odlaskom u visine.

 

Mercedes GLC (Coupe)

Tržišno najuspješniji Mercedes u SUV vodama nedavno je temeljito obnovljen, kako stilski tako i kada govorimo o onome što se krije ispod lima. Evoluiranog vanjskog dizajna i bitno unaprijeđenog interijera, novi GLC donosi ispod poklopca novu generacija četiri cilindričnih benzinskih i dizelskih motora. Više snage uz manju potrošnju je bio imperativ, a kod benzinaca je za to zaslužan 48V sustav s remenom pokretanim starter-generatorom.

Sve izvedbe dolaze s 4Matic pogonom. Ponuda predviđa tri dizelaša, i to 200d sa 163 KS i 360 Nm, 220d sa 194 KS i 400 Nm te 300d s 245 KS i 500 Nm. Dva slabija su dostupna odmah po startu, a to znači kako 200d postiže brzinu od 205 km/h uz 8,9 s za sprint do 100 km/h i 5,4 l/100 km prosječne potrošnje. Jači 220d troši isto, ali je osjetno startniji (7,9 s) i brži (215 km/h).

Kao što se vidi iz priloženog, početak ponude je na 388.290 kn za GLC 200, odnosno 397.521 kn ako trebate i 4Matic pogon. GLC Coupe kreće od 429.770 kn, odnosno 455.470 kn za 4Matic i osnovni benzinac. Zahvaljujući AMG izvedbama cijena se penje i preko milijun kuna. Ukupno je u ponudi 24 različite varijante.

Mercedes GLE - najnapredniji Mercedes u gami


 

Četvrta generacija modela na tržište dolazi u osjetno većem pakiranju od prethodnika iz 2011. godine. 80 mm veći međuosovinski razmak znači i više prostora na stražnjoj klupi, a dovoljno je reći kako prtljažnik mjeri 825 l u startu.

Ponuda motora kreće s dizelašima. Ljubiteljima crnog zlata nude se tri opcije, sa 245 KS i 500 Nm (300d), 272 KS i 600 Nm (350d) i 340 KS i 700 Nm (400d). Početna cijena dizelaša je 626 tisuća kuna, a penje se do 741.800 kn za 400d.

Benzinac GLE 450 je hibridnog pogona s 367 KS od benzinca i dodatnih 22 KS od EQ Boost sustava. Poput najjačeg dizelaša, na 100 km/h je za 5,7 sekundi, ali ide brže, sve do 250 km/h. Cijena mu je nepunih 681.800 kn.