Porsche 911 nikad neće biti plug-in hibrid

Foto: Porsche

Iz Porschea su ponudili objašnjenje zašto 911 nikada neće postati plug-in hibrid.

Najkraće rečeno, ugradnja plug-in hibridnog sustava u model 911 zahtijevala bi previše promjena na automobilu kako bi se smjestila potrebna tehnologija. Sve to dovelo bi do rasta mase, ali i dimenzija vozila.

Porsche 911 nije do sada bio izuzetak. Kroz generacije je narastao, a s time su stigli i novi kilogrami. Automobil je sigurniji, luksuzniji, sposobniji, a odnedavno je i elektrificiran. Kad je potonje u pitanju, tu će Porsche i stati jer bi za sve drugo morao mijenjati prepoznatljiv oblik ovog automobila. Naime, to je preduvjet da bi u njega stali veća baterija i plug-in hibridni sustav.

Frank Moser, potpredsjednik Porschea zadužen za modele 911 i 718, rekao je australskim medijima da mu se ne sviđa ideja 911 modela s priključkom za punjenje. Prema pisanju Drivea, Moser je izjavio: "911 ima vrlo složen paket. Imamo prepoznatljiv dizajn automobila i on ne smije biti veći".

Ako bi Porsche želio povećati električni domet 911 modela kroz plug-in hibrid, trebao bi veću bateriju, sustav za punjenje i dodatnu opremu koja omogućuje potpuno električnu vožnju. To bi zahtijevalo promjenu konstrukcije automobila, što Porsche ne želi učiniti.

Moser je naglasio: "Ne želimo mijenjati paket automobila, ne želimo mijenjati raspodjelu mase, zato smo se odlučili za performance hibrid. Nije bilo lako ugurati svu električnu tehnologiju u postojeći paket".

Porsche u hibridnom modelu koristi 400-voltni akumulator koji je iste veličine kao klasična 12-voltna baterija i smješten na isto mjesto u prednjem prtljažniku. To znači da inženjeri rade u vrlo ograničenom prostoru.

Ipak, budući tehnološki napredak mogao bi sve promijeniti. Manje i učinkovitije baterije predstavljale bi, kako kaže Moser, "potpuno novu igru". Podsjetimo, nedavno je tvrtka prijavila patent za hibridni sustav s manjim i lakšim motorima s aksijalnim tokom. Novi 911 Turbo S za 2026. već koristi T Hybrid sustav koji razvija 711 KS (i 800 Nm) i čini ga najsnažnijim 911 modelom dosad. I kome onda uopće treba plug-in hibrid?

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.