Porsche Magnum by Techart: Kalibar s kojim nema šale

 Foto: Techart

U NAVALI tuniranih luksuznih SUV modela Techart i njegov Magnum zaslužuju posebno mjesto. 
 
Najnovije izdanje njihovog Magnuma, tunirane izvedbe Porscheovog Cayenne već je godinama sinonim beskompromisne cestovne nemani, pojave pred kojom će gotovo svaka renomirana krstarica ustuknuti. 
 
 
Početkom mjeseca u Ženevi je Magnum dobio svoje novo izdanje. I to ne bilo koje, već Sport s dodatno naglašenim sportskim karakterom. Šale nema, Magnum Sport dobiva set novih odbojnika i proširenja blatobrana, zajedno sa stražnjim difuzorom.
 
Karbon Techartu nije stran, posebno kada su u pitanju detalji karoserije. Po želji isporučit će i veće dijelove od karbona poput poklopca motora s dodatnim otvorima, ili pak one kompleksnije kao što je oplošje ispušnog sustava. 
 
 
No, prava stvar je ispod poklopca motora. Maksimum Porscheovog motora penje se na 522 kW/700 KS i 920 Nm, a prvenstveno zahvaljujući izmjenama turba, ispuha i pripadne elektronike . Isporuka snage ide u dvije faze. Motor u "normalnom" radu daje do 640 KS, a tek pritiskom na tipku Sport dopušten je odlazak u prije spomenute visine. Ubrzanje 0-100 km/h apsolvira u 4,1 sekundi, dok je maksimalna brzina 295 km/h. 
 
Tuning motora moguć je i na ostalim izvedbama Cayennea, od dizelskog s plusom od 21 kW/28 KS, do prije spomenute Turbo izvedbe kojoj snaga skače za 132 kW/180 KS. 
 
 
Preinake motora prate modifikacije ovjesa, uglavnom zasnovane na novoj regulaciji prilagodljivog zračnog ovjesa. Techart je mislio i na detalje, pa nudi i parkirni mod, kada se automobil nakon parkiranja dodatno spusti. Definitivno odlično za one sklone pokazivanju, posebno u kombinaciji sa 22-inčnim naplatcima. 
 
U Techartu su izuzetno ponosni na seriju Magnum, koja je do danas pronašla put do više od 1.200 kupaca, što je u tunerskim okvirima pravi podvig. O cijeni Magnuma ne treba trošiti riječi, ona višestruko nadilazi granice dobrog ukusa. Techart radi odlično, ali to zna itekako dobro i naplatiti. 
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.