Porsche obećao: Nastavljamo raditi prave vozačke automobile!

Foto: Porsche

PORSCHE je uvijek na samom vrhu liste odličnih vozačkih automobila, a kako se čini, tu se planira zadržati još dugo.

Kako Top Gear prenosi, šef Porschea obećao je da će njegova tvrtka nastaviti proizvoditi vozačke automobile sve dok ih ljudi budu željeli.

"Nastavit ćemo s našim purističkim sportskim automobilima: GT3, GT3 RS, GT2 RS i našim T modelima", kaže Oliver Blume, izvršni direktor tvrtke. "Možete ih dobiti i bez radija, s ručnim mjenjačem. Pojednostavit ćemo sve na minimum",  dodaje Blume.

Ljudi i dalje dosta traže ove modele, kao kada je 991 GT3 ponuđen samo s automatskim mjenjačem, a kupci su tražili ručni. I dobili su ga. "Pažljivo slušamo to što traže naši kupci i inženjeri proizvode automobile iz njihovih snova", kaže Blume.

"Imali smo veliki odgovor na 935", kaže o trkaćem čudovištu temeljenom na GT2. I zaista, ovaj je auto bio prilično podcijenjen s obzirom na to da se brzo rasprodao za 750.000 funti, a sada se prodaje i za dvostruko više.

"Nastavit ćemo raditi takvu vrstu automobila u budućnosti. Ipak, sve što radimo mora biti autentično i mora biti povezano s onim što smo radili u prošlosti, poput 935 ili 911 Speedstera. Oni kombiniraju tradiciju i budućnost. Znamo točno što radimo i napravit ćemo posebno izdanje, kao što to radimo svake dvije-tri godine. Nisam ljubitelj posebnih izdanja koja nemaju nikakve veze s Porscheom, a mogli bismo ih napraviti. Ipak mora biti autentično i sadržajno vezano za naše naslijeđe", dodaje Blume.

Je li mogao staviti još veću cijenu za 935?  "To je vječno pitanje. To je bilo povezano s našom 70. godišnjicom i zato smo stavili cijenu koja počinje brojem 7. Uvijek imamo neku zanimljivu priču", objašnjava Oliver Blume.

Ipak, Porsche se ne smije zaglaviti u prošlosti jer je uvijek bio tehnološki predvodnik među proizvođačima automobila. "Platforma 911 već je pripremljena da bude hibrid u budućnosti, a kada napravimo što smo planirali, bit će to najjači 911 ikad. U planu je da iskoristimo iskustvo moto sporta s 911 kako bismo napravili normalan hibrid, a ne teški plug-in, da smanjimo težinu i iskoristimo prednosti električne energije i klasičnog sagorijevanja fosilnog goriva", završava Blume.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.