FERRARI je predstavljanjem novog SF90 definitivno okrenuo novu stranicu u svojoj povijesti pozicioniravši se kao predvodnik implementacije novih tehnologija.
Svima je jasno da su V12 motorima dani nažalost odbrojeni, posebno otkako se koncept V8 twin-turbo motora udomaćio čak i u svijetu hipersportskih automobila. Kod Ferrarija je posao odradio 4.0 V8 dragulj, koji je u SF90 dobio hibridnu konfiguraciju. Daje 780 KS i 800 Nm, a kad se uključe tri elektromotora (dva sprijeda), maksimum se penje na 1000 KS.
Međutim, kod ovog je Ferrarija posebno zanimljivo da će voziti do 25 km na struju, a tada će u funkciji biti isključivo dva prednja elektromotora i time prednji pogon. Ferrari tada poput klasičnog (električnog) automobila može voziti nečujno gradom, sve do 135 km/h. Dodatno, tu su i funkcije regenerativnog kočenja te ona najzanimljivija, sinergijski učinak. A u tom slučaju SF90 je zvijer kojoj malo što može parirati: ima 100 km/h za 2,5 sekundi, a na 200 km/h je nakon 6,7 sekundi. Maksimalac je 340 km/h.
Kako funkcionira pogon na SF90, možete vidjeti u nastavku.