Rimčeva buktinja zapalila forume, hejteri traže krivca

 Foto: The Grand Tour/Facebook, Getty images, Rimac Automobili
Video: 
Nature Pictures

SVI SVJETSKI mediji izvijestili su o Hammondovoj nezgodi u Rimčevom bolidu, a sada se traži krivac. 
 
Da budemo precizniji, krivca prije svega traže oni koji hejtaju Rimca. Drugima je dovoljno da znaju kako je popularni voditelj prošao tek lakše ozlijeđen. 
 
Brojni su razlozi zašto dio javnosti interesira uzrok nezgode, no onaj bitan je kako Rimac, kao niti jedan drugi proizvođač ekskluzivnih automobila, ima dvije itekako sučeljene sljedbe. Tako tzv. hejteri usprkos dokazanim uspjesima smatraju kako Rimac nema uvjerljiv proizvod, već da najveće zasluge za njegov uspjeh ima vrhunski marketing. Kao najslabije točke istaknut će upitni doseg automobila te ponašanje u zavoju, a sve utemeljeno na ideji kako nitko nikada nije ozbiljno testirao automobil izvan ravne piste.

 
Brojni su i poklonici Rimca i svega što je on do sada učinio. Najviše cijene što je ostao u ovoj "vukojebini", a potom što je i ime Hrvatske u svijet pronio zahvaljujući tehnološkim iskoracima i visokosofisticiranim proizvodima, vrijednostima koje imaju iole veću težinu od turizma i uslužnih djelatnosti. Zapošljava preko 100 radnika, ima široku paletu proizvoda, a trenutno surađuje s renomiranim igračima u autoindustriji, kao što su Aston Martin, Koenigsegg i sl. 
 
Kad je pak u pitanu nemili događaj, forumaši su itekako podijeljeni. Prva grupa, hejteri, nakon gledanja snimke nesreće oslobađaju Hammonda svake krivnje. Smatraju kako je isključivi krivac automobil, odnosno njegov tzv. vectoring sustav čiji je posao, najkraće rečeno, da i uz grešku vozača zadrži automobil na putanji. "Rimčev vectoring sustav radi, ali samo na ravnom", najčešći je komentar. Također, činjenica da je automobil u rekordnom trenutku završio u buktinji, kod njih budi ideju da se doista radi o nedovršenom proizvodu s nekorektno odrađenom pogonskom instalacijom. 
 
 
Poklonici Rimca će ipak prvo spomenuti Hammondovu sklonost pretjerivanju. Naime, Hammond je nebrojeno puta razbijao automobile, a najpoznatije je njegovo stradavanje iz 2006. godine, kada je u dragsteru umalo izgubio glavu. Posljednja nezgoda dogodila mu se na motociklu, za snimanja serijala Grand Tour u Mozambiku. Misle kako je Hammond jednostavno pretjerao ulaskom u zavoj, a moguće je i kako je isključio sustave asistencije u vožnji. 
 
O automobilu
 
Podsjetimo, Rimac Concept_One pokreću četiri elektromotora, po dva na svakoj osovini, a nakon redizajna u pitanju je maksimum od čak 1.224 KS i 1.600 Nm. Napajan iz 90 kWh baterija ovaj bolid ima autonomiju od 350 km, uhvati 100 km/h za 2,5 sekundi i postiže preko 355 km/h. 
 
Concept_One ima četiri elektromotora, svaki za jedan kotač, a da bi u svakom trenutku prenijeli maksimum na podlogu, brine se napredni sustav, punim imenom Rimac All Wheel Torque Vectoring System (RAWTV). Isti dopušta prilagodbu snage pogona ili pak kočenja 100 puta u sekundi, neovisno za svaki kotač. Dodatno, vozač može i ručno prilagoditi sustav svojim potrebama i doslovno dozirati ponašanje vozila, od podupravljanja do preupravljanja. 
 
Kako funkcionira RAWTV možete vidjeti u nastavku.
 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.