Novi BMW M5 je stigao i izuzetno je težak. Automobil je prema podacima proizvođača težak 2444 kg, što je 463 kg više od prethodnika. Prema riječima šefa BMW M Franka van Meela, većina te dodatne težine dolazi isključivo iz hibridnog sustava.
Van Meel je za Top Gear rekao da je bolje imati potpuno plug-in hibridni sustav nego normalnu hibridnu pomoć, unatoč golemoj razlici u težini.
"Nama ima smisla ići do kraja i dobiti punu prednost struje umjesto da prihvatimo nedostatke", rekao je Van Meel za Top Gear. "Da, hibridni sustav dodaje 400 kg težine, ali normalan hibridni sustav već dodaje 150-200 kg", dodao je.
Potpuno novi M5 naišao je na kritike na društvenim mrežama upravo zbog svoje težine. S gotovo dvije i pol tone teži je od auta poput Chevy Tahoea, Forda F-150 i Lucid Air Sapphirea.
"Stavili smo na papir posljedice težine i razradili plan gdje ćemo što smjestiti kako bismo imali drugačiji okvir performansi. U motosportu se balast dodaje na pod auta kako bi se izjednačila ravnoteža performansi. Tu smo dodali naš balast, baterija je u podu s nižim težištem nego prethodni M5", objašnjava Van Meel.
Bez hibridne tehnologije, novi M5 bi težio oko 2041 kg. I dalje težak, ali puno bliže svojoj konkurenciji. S ne-plug-in hibridnim sustavom, automobil bi težio oko 2222 kg.
Šef BMW M odjela otkrio je da je tvrtka razmatrala potpuno električni M5. No ta je ideja odbačena jer trenutna tehnologija ne može zadovoljiti trajne performanse i dug domet, što kupci od M5 očekuju.