USPRKOS sveopćoj histeriji za crossoverima, važnost Fabije u Škodinom programu je i dalje velika.
U Škodi jako dobro znaju da dio njihovih poklonika priznaje samo klasičnu formu automobila, ali i kako postoji niz flotnih korisnika kojima kao prvi izbor urbanog prijevoznog sredstva može biti upravo Fabia. Stoga i razvoj nove generacije ide pod posebnom pažnjom te je osjetno ozbiljniji od običnog redizajna.
Škoda je sad otkrila nove skice koje potvrđuju isti dizajnerski smjer, odnosno evoluciju postojećeg dizajnerskog izraza. Jednostavniji i čišći izgled se danas nosi, a u VW grupi to jako dobro znaju primijeniti. Češki detalj, tvrde u Škodi, vidi se na boku, gdje linije inspiraciju nalaze u češkoj zastavi, odnosno rasporedu dva pravokutnika i jednog trokuta.
Ono što je svakako sigurno i vidljivo su tanja prednja svjetla, dakako s LED tehnologijom, te veća prednja maska. Straga su također nova svjetla te završetak krovne linije s integriranim spojlerom. U kabini pak očekujte novi infotainment, standardan sa 6.8-inčnim zaslonom, te 10.2-inčni digitalni kokpit. Od posebnosti valja izdvojiti kako će Fabia i dalje koristiti tzv. "simply clever" rješenja poput strugača leda u poklopcu spremnika goriva ili pak držača parkirne kartice.
Ponuda motora je poznata od ostatka braće, Ibize i Pola, a ovdje kreće još niže, od 65 KS snažnog 1.0 benzinca. Idući ima 80 KS, a potom dolaze turbinska pomoć i dvije izvedbe s 95 i 110 KS. Konačno, na mjestu top izvedbe očekujemo 1.5 TSI sa 150 KS. S tehnološke strane, DSG mjenjač, te Travel Assist sustav autonomne vožnje bit će ponuđeni i na Fabiji.