Foto: Škoda
USPRKOS propalom dogovoru s indijskim gigantom, Tata Motorsom, u Škodi ne odustaju od razvoja jeftinog modela namijenjenog tzv. tržištima u razvoju.
Još je prerano govoriti o podvozju ili motorima, ali marka ima "niz ideja" za takav model, koji će se prvo pojaviti u Indiji, a onda i na ostalim tržištima u razvoju poput Irana i Brazila, javlja AutoNews citirajući Thomasa Sedrana, Volkswagenovog glavnog stratega.
Jeftina Škoda na cesti bi se trebala pojaviti do 2020. godine, a kako sada stvari stoje neće koristiti Tatinu tehnologiju. Naime, u Škodi se boje da bi korištenje indijske platforme moglo prouzrokovati probleme u budućnosti, i to po pitanju zadovoljavanja sigurnosnih i emisijskih standarda.
VW grupa već otprije radi na razvoju jeftinog modela za kinesko tržište, a nastaje u suradnji s lokalnim partnerom (FAW) u sklopu čije će game biti ponuđen. Potom bi mogao uslijediti i SUV model.
Vratimo li se na Škodu nema sumnje kako bi ova ideja jeftinog modela mogla odlično proći i na istoku Europe, gdje se automobili često kupuju na metre, a VW-ov potpis i dalje ima određenu težinu. Škodin najjeftiniji model je (pre)mali Citigo, dok je Rapid cijenom i dalje daleko od segmenta u kojem još uvijek glavnu riječ vodi Dacia.