OSTAT će upamćen po nekolicini zanimljivih modela, ali i kao prva žrtva pandemije u autoindustriji.
Industrijski gigant Mahindra & Mahindra (M&M), koji je svojedobno spasio južnokorejsku tvrtku od gašenja, objavio je kako je SsangYong Motor Company (SYMC) podnio prijavu za provođenje postupka stečaja. Naime, četvrti najveći južnokorejski proizvođač nije uspio na vrijeme vratiti dugove, a kako javlja Financial Times, država ovog puta nije odlučila pomoći.
Podsjetimo, SsangYong je svojedobno bio pod kapom Daewooa, odnosno General Motorsa, a potom je 2010. godine u vlasničku strukturu ušao indijski gigant koji ima 75% vlasništva. Gama proizvoda je temeljito obnovljena, ali tvrtka se jednostavno nije uspjela dokazati na svjetskom tržištu, već je gomilala dugove iz godine u godinu, a posebno od 2017. godine.
Trenutno se kao zadnja slamka spasa vidi novi investitor koji bi bio spreman preuzeti kompaniju.
SsangYong će u nas prije svega ostati upamćen po modelu Musso, a potom i Korandu, dok su od novijih modela Actyon i Rexton bili zanimljivi, posebno zbog provjerene tehnologije. Automobilskim zaljubljenicima se ipak najviše u pamćenje urezao Rodius, po brojnim anketama najružniji auto u povijesti.