NAKON lansiranja električne i benzinske trovratne verzije red je stigao i na praktičniju izvedbu.
Mjere se nisu značajno mijenjale, što i ne treba čuditi s obzirom na to da se većim dijelom automobil oslanja na prethodnika. I ovdje je primijenjen sličan recept kao na BMW-u serije 1, čije bi novo izdanje neki mogli svrstati pod facelift.
Kako god bilo, Mini u duljinu mjeri 4036 mm, širina je 1744 mm, a visina 1464 mm. Usporedimo li ga s trovratnom izvedbom, razlika je 172 mm u pogledu duljine te 72 mm u pogledu razmaka između osovina. Kabina je vrlo prostrana, očito nauštrb prtljažnika koji prima tek 275 litara. Preklapanjem naslona volumen raste na 925 l.
Prednjom armaturom dominira veliki kružni OLE zaslon promjera 240 mm. Upravlja se dodirom i glasom, a uz brojne animacije nudi pristup svim podešavanjima iz domene navigacije, multimedije, telefona i klimatizacije.
Ulazni model pokreće trocilindarski benzinac sa 156 KS i 230 Nm. To je dovoljno za pristojne performanse, sprint do 100 km/h za 8 sekundi i maksimalnih 230 km/h.
Cooper S ima cilindar više i maksimalnih 204 KS i 300 Nm. 100 km/h postiže za 6.8 sekundi, a maksimalac je 242 km/h.
Cijene i točan termin početka prodaje nisu obznanjeni.