COUPE i cabrio izvedbe serije 3 će ubuduće nositi oznaku serije 4. Radit će se o u osnovi tehnički istim modelima, a diferencijacija će jednostavno omogućiti lakše razlikovanje, a možda i opravdati nešto višu cijenu koja će proizaći čisto iz većeg broja u imenu. Ekvivalentno vrijedi i u slučaju serije 1, odnosno serije 2.
Trenutno se oba modela još uvijek razvijaju, a u posljednje se vrijeme sve češće može vidjeti testni prototip kabrioleta. Upravo stoga o tom modelu na vidjelo izlazi sve više detalja.
Prije svega vrijedi reći kako će ovaj model na tržište stići tijekom sljedeće godine. Bit će 50-ak mm dulji od modela kojega nasljeđuje, što će se prvenstveno odraziti na veću ponudu prostora straga, ali i u prtljažniku. Konstrukcijska rješenja će omogućiti snižavanje mase za oko 40-ak kilograma.
Dizajn, posebice onaj prednjeg kraja će biti vjerno prenijet s limuzinske izvedbe, a na izgled bočnih linija i stražnjeg kraja će dakako najviše utjecati činjenica kako će se raditi o kabrioletu. Inače, serija 4 cabrio će imati platneni sklopivi krov koji bi se trebao sklapati, odnosno podizati osjetno brže od sadašnjih 23 sekunde.
Ekonomičnost novog automobila će biti unaprijeđena zahvaljujući EfficientDynamics tehnologijama poput regenerativnog kočenja, stop-start sustava i sl, kao i motorizacijom preuzetom iz nove serije 3.
U ponudi možemo očekivati modele 428i s 2.0 i 435i s 6-cilindričnim benzinskim motorom, kao i 420d s 2.0 dizelašem. Svi pogonski strojevi će biti potpomognuti turbopunjačima. Kasnije bi se u ponudi trebao naći i M4 Convertible čiji bi 6-cilindrični turbo trebao razvijati snagu od oko 450 KS te ubrzavati do 100 km/h za oko 4,7 sekundi.