NOVA će se Mazda MX-5 temeljiti na novorazvijenoj čeličnoj platformi koja će zbog svojih konstrukcijskih rješenja biti lakša od prethodne generacije, a opet jeftinija od aluminijske. Prema dostupnim podacima masa automobila bi trebala iznositi manje od 1.000 kg, što znači kako će biti za oko 15% lakša od prethodnice.
Radi se o platformi čiji je razvoj dio Mazdinog Sky Active programa povećanja ekonomičnosti, a koja nosi interni naziv S-Platform. Riječ je o platformi s pogonom na stražnje kotače čime je odbačena prvotna ideja iz ranije faze razvoja kada se razmišljao o pogonu na prednje kotače.
Osnovna karakteristika motorizacije novog modela je downsizing. Ulazni će model pokretati novi 1,5-litreni Sky Active benzinski motor snage oko 130 KS, dok će u ponudi biti i njegova turbo izvedba s većom snagom.
Nova generacija će također biti dostupna u coupe i cabrio izvedbama, no prema posljednjim izvješćima one na tržište neće stići sljedeće godine kako je ranije planirano, već godinu ili dvije kasnije. Do tada bi trenutnu generaciju trebala iznijeti osvježena verzija koju možemo očekivati ovog proljeća na ženevskom auto salonu.