Teslin auto prešao gotovo pola milijuna kilometara, evo koliko je stajalo održavanje

ZAGOVORNICI električnih automobila kažu kako je njihova najznačajnija prednost nad automobilima s klasičnim pogonom u drastično nižim troškovima eksploatacije. Vjerujete li u to?

Otkako s eTesla pojavila na tržištu, mnogi su se pitali koliko će ona moći uopće voziti i koliko će se kvariti. I koliko će to na kraju koštati. Brojni su slučajevi koji su pokazali manjkavosti u kvaliteti izrade kao nedostatku iskustva velikoserijske proizvodnje, ali informacija o kvarovima gotovo da i nema.

Istina, u ovih nekoliko godina otkako je Model S stigao kao prvi model s primjetnom popularnošću, malo je onih koji su prešli zavidnu kilometražu. Jedan od njih je Steve Sasman, koji je još 2014. godine kupio Model S s oko 56.000 prijeđenih kilometara. Vozio ga je punih pet godina i s nakupljenih 344.515 km prodao prošlog kolovoza.

U tom razdoblju Sasman je obišao 48 američkih država i Kanadu, a na održavanje je potrošio tek 5415 dolara. Najveći dio troška otpao je na zaslon infotainmenta koji je platio 2215 dolara, dok je 790 dolara potrošio na komponentu punjača. Kupio je još dva seta guma, zamijenio jednu kvaku te 12V akumulator.

Aktualni vlasnik Tesle prešao je granicu od 300.000 milja, odnosno 482.803 km, a on je tijekom 138.403 km potrošio oko 5000 dolara na održavanje, piše Tesmanian Jednostavna matematika kaže kako je Tesla Model S na svojem putu od pola milijuna kilometara svojim vlasnicima za održavanje izbila tek nešto više od 10.000 dolara. Impresivno.