U VOLKSWAGENU se nadaju da bi njihov novitet mogao uskoro početi donositi novac.
Svi se dobro sjećamo priče o električnom Fiatu 500, koji je kompaniji samo donosio gubitke, i to nikako male. Tada je čak i Sergio Marchionne osobno zamolio ljude da ne kupuju taj auto jer po svakom primjerku gube čak 14.000 USD.
Nekih sedam godina kasnije u sličnoj, ali opet različitoj situaciji je Volkswagen. ID.4 hrabro grabi naprijed, ali Volkswagenu ne donosi novac. Zasad. Tako barem tvrdi Volkswagenov šef razvoja Thomas Ulbrich, koji je izjavio kako ID.4 s trenutnom cijenom ne donosi zaradu. Prema njemu je jedan od razloga činjenica da se proizvodnja u tvornici u Zwickauu u Njemačkoj još nije zahuktala.
"Ne radi se samo o razvoju automobila već i o intenzitetu proizvodnje. Sve je novo, još uvijek nismo dosegli optimalnu efikasnost", rekao je Ulbrich za Auto News. Pritom je najavio nove optimizacije u proizvodnji te povećanje same proizvodnje, koje bi smanjilo cijenu proizvoda kako za proizvođača tako i za kupca.
S Volkswagenovim optimizmom se ne slaže Eric Noble, predsjednik konzultantske kuće Car Lab, koji kaže da optimizacija nije dovoljna. Naime, on kaže kako cijena sirovina raste, posebno s porastom potražnje. Tu prije svega misli na brojne rude iz kojih se dobivaju materijali neophodni u autoindustriji.
Stoga se kao jedina mogućnost čini daljnji tehnološki razvoj koji bi učinio baterije efikasnijima, ali i promijenio ovisnost o određenim sirovinama.