Prodaja Volva porasla je 27 posto u travnju na 65.838 automobila, potaknuta potražnjom za potpuno električnim i plug-in hibridnim vozilima, stoji u priopćenju firme.
Volvo, u većinskom vlasništvu kineskog Geelyja, rekao je da je prodaja potpuno električnih automobila porasla za 94 posto i čini 26 posto ukupne globalne prodaje u mjesecu.
SUV EX30 potaknuo prodaju
Prodaja u Europi, Volvovom najvećem tržištu, skočila je 65 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine, dosegnuvši 34.238 automobila, s potpuno električnim SUV-om EX30 koji je potaknuo prodaju, dodao je Volvo.
U SAD-u je ukupna prodaja porasla 10 posto, prvenstveno potaknuta povećanjem prodaje plug-in hibridnih automobila od 89 posto, priopćio je Volvo.
U međuvremenu je prodaja u Kini pala za 3 posto u usporedbi s istim razdobljem prošle godine.