LEGENDARNI terenac vraća se na scenu.
Točnije, vraća se legendarno ime, dok od terenca nećemo moći puno vidjeti. Da budemo precizniji, novu Fronteru neće ljubiti lovci, pa ni avanturisti, a vjerojatno ju često nećemo viđati ni na šumskim putevima.
Vjerojatno samo na struju
Pogađate, Frontera postaje klasičan SUV, i to vrlo vjerojatno isključivo s električnim pogonom. Ovdje ćemo samo spomenuti informacije pojedinih njemačkih medija koji doznaju da će Opel ponuditi i izvedbe pogonjene konvencionalnim motorima. I to nije toliko loše, već samo u skladu s aktualnim trendovima gdje SUV-ove kupuju većinom oni koji ni makadam nisu nikad doživjeli.
Nova Frontera po bočnoj silueti izgleda kao da je pozicionirana iznad Grandlanda, ali sve dostupne informacije upućuju kako se radi o zamjeni za manji Crossland.
Bočna silueta otkriva voluminoznu formu, pa bismo lako mogli vidjeti u ovom dizajnerskom konceptu i izvedenicu Opelove interpretacije velikog obiteljskog SUV-a s tri reda sjedala. Vratimo se ipak u realnost i rezimirajmo kako će straga formu atraktivnijom učiniti tek krovni spojler.
Opel je zasad ponudio dva najavna rendera, a informacije su dane doslovno na kapaljku. Opel kaže da će Frontera "prikazivati novu robusnu interpretaciju Opelove odvažne i čiste filozofije dizajna", ali će biti i prvi model marke koji će koristiti novi amblem 'Blitz'.
Obećana pristupačna cijena
U Opelu zaključuju kako će nova Frontera "doći s visokom razinom prostornosti i svestranosti te će se tako svidjeti kupcima s aktivnim životnim stilom i obiteljima". Ono bitno je da su u Opelu obećali ponuditi novi model poštujući tradiciju ponude pristupačne mobilnosti. Recimo kako će Opel ove godine predstaviti i novi Grandland u električnom izdanju.
Premijera Frontere dogodit će se uskoro, a već sada se u pojedinim medijima spominju početni iznosi od 27.000 eura za benzinsku izvedbu, odnosno oko 40.000 eura za električnu Fronteru.