NEDAVNO obnovljeni Golf trebao bi biti posljednji dostupan s benzinskim i dizelskim motorima. Ali...
Iako je Volkswagen krenuo brzinom svjetlosti u elektrifikaciju, sad je taj trend usporen. Posljedica toga je da bi klasični Golf pogonjen fosilnim gorivim mogao ostati prisutan na tržištu puno duže od očekivanog.
Najnovije informacije govore kako će se Golf prodavati i nakon 2026. godine kad će Volkswagen predstaviti novu generaciju dostupnu isključivo s elektromotornim pogonom. To znači kako bi se postojeća generacija Golfa koja je ove godine prošla značajan facelift mogla zadržati i nakon 2026. godine.
I ne samo to, jer Golf bi mogao opstati i dulje. Kako izvještava Top Gear NL, Volkswagenov inženjer Kai Grünitz izjavio je kako bi Golf mogao potrajati sve do aktiviranja EU zabrane prodaje benzinaca i dizelaša. Upravo tako, Golf bi uz neke izmjene mogao opstati sve do 2035. godine.
Trenutna nagađanja idu u smjeru još barem jednog facelifta aktualnog Golfa, što bi ga učinilo jednim od najdugovječnijih modela na tržištu Europske unije. Sve rečeno trebalo bi vrijediti i za sportske GTI i R izvedbe, koje se također još ne odriču MQB platforme.
Nije teško shvatiti zašto bi VW mogao zadržati klasični Golf sve dok će regulativa to dopuštati. Potražnja kupaca za električnim vozilima nije porasla intenzitetom koji su proizvođači automobila, uključujući VW, očekivali.
Zato je potražnja za Golfom u posljednjih nekoliko mjeseci naglo porasla. Prodaja Golfa u Europi porasla je 43 posto u prvoj polovici 2024. u odnosu na isto razdoblje prošle godine, gurnuvši ga na drugo mjesto na ljestvici odmah iza jeftinog Dacijinog Sandera. VW-ovi povišeni modeli T-Roc i Tiguan nisu ostvarili nikakav napredak u prvom polugodištu, a Tesla Model Y, najprodavaniji automobil u Europi prošle godine, pao je 26 posto na osmo mjesto.