NOVO normalno podrazumijeva i novi način isporuke automobila kupcima.
Bar u Aziji gdje se još jedan proizvođač odlučio pohvaliti novom praksom isporuke novih automobila. Kako bi sveo mogućnost prenošenja zaraze na najmanju moguću mjeru, indijski proizvođač Tata Motors je odlučio uvesti dostavu svojih automobila u sigurnosnim balonima.
Smještanjem vozila u plastični balon smanjuje se mogućnost širenja virusa tijekom transporta na najmanju moguću mjeru pa tako kupac automobil preuzima u gotovo sterilnim uvjetima. Odličan marketinški potez zasad funkcionira samo kod odabranih distributera, a pretpostavlja se kako će u skoroj budućnosti postati redovita praksa, bar kad je Tata Motors u pitanju.
Naime, Tata je vrijeme pandemije iskoristio za obnovu svoje game i lansiranje novih modela pa je na koncu i zabilježio porast prodaje. Kako bi isporuka bila što sigurnija za kupca, u lanac isporuke su uveli i kompletan program dezinfekcije vozila, a od prosinca i transport vozila u ovakvim sigurnosnim "mjehurima".