Kirk Douglas ostao je zapamćen kao jedan od najčasnijih ljudi u Hollywoodu, u industriji u kojoj su mnogi bili spremni drugima zabiti nož u leđa kako bi napredovali. Bio je ključna figura u okončanju antikomunističkog progona u Hollywoodu 1950-ih, kada se borio da scenarist Spartaka Dalton Trumbo bude potpisan pravim imenom umjesto da se skriva iza pseudonima. Taj potez pomogao je u ukidanju tzv. crne liste i označio početak kraja tog mračnog razdoblja.
Osim političke hrabrosti, Douglas je bio i pionir među glumcima koji su željeli veću umjetničku autonomiju. Tijekom zlatnog doba Hollywooda najveće zvijezde bile su vezane ugovorima za velike studije, što im je ostavljalo malo slobode u odabiru uloga i filmova. Douglas nije bio zadovoljan time. Osnovao je vlastitu producentsku kuću i stvarao projekte koji su ga osobno zanimali. Vodio se principom "jedan film za publiku, jedan za mene" i rado je prihvaćao unosne uloge koje su mu osiguravale status i zaradu, ali je istovremeno uvijek imao projekt u kojem je istinski uživao.
Naravno, teško je odoljeti velikim honorarima, čak i kada su uloge lake. Malo tko bi odbio priliku da zaradi mnogo novca uz minimalan trud, a ni Douglas nije bio iznimka. Poput svojevrsnog prethodnika Tommyja Leeja Jonesa, koji je kasnije radio japanske reklame, i Douglas je 1970-ih otputovao u Japan kako bi snimao reklame za kavu.
Njegov odabir bila je marka Maxim, a u tim reklamama pojavljivao se u raznim ulogama. Jednom je glumio Sherlocka Holmesa, a u drugoj je, bez ijedne riječi, promovirao vrući napitak uz legendarnog skladatelja glazbe za Jamesa Bonda Johna Barryja. Ipak, najnevjerojatnija je reklama u kojoj je za samo jednu riječ zaradio vrtoglavih 50.000 dolara.
U toj TV reklami, koja traje svega 14 sekundi, Douglas nosi kaubojski šešir i baca potkove dok pored njega stoji snimatelj koji izgleda potpuno nezainteresirano. Napetost raste, a onda Douglas izgovara jedinu riječ u reklami: "Coffee!"
Za glumca njegovog kalibra ovo je bio lagan posao s izdašnom financijskom nagradom. Douglas je, kao i mnogo puta prije, bio korak ispred industrije. Shvatio je da može snimati reklame na drugom kraju svijeta koje nitko u Americi neće vidjeti te pritom popraviti stanje na svom bankovnom računu.