Najomraženija igra u povijesti zaradila 24 milijuna dolara u samo dva tjedna

Foto: Blizzard

UNATOČ tome što je najgore ocijenjena igra u povijesti Metacritica, Diablo Immortal zaradio je gotovo 24 milijuna dolara otkako je lansiran ranije ovog mjeseca.

Prema analitičarima Appmagica, to čini Diablo Immortal, koji je preuzet više od osam milijuna puta u samo dva tjedna, jednom od najvećih Blizzardovih mobilnih aplikacija, odmah iza Hearthstonea, njihove najpopularnije igre. Igra je doživjela svoj najveći uspjeh u SAD-u, koji čini 26 posto svih preuzimanja. Slijede Južna Koreja (11%), Brazil i Japan (po 8%).

No, iako čine samo 26 posto svih preuzimanja, američki igrači čine 43 posto ukupnih zarađenih prihoda. Južna Koreja ponovno je na drugom mjestu (23 posto), a slijede Japan (8 posto) i Njemačka (6 posto). Prema analizi, igra je podjednako popularna među korisnicima Applea i Androida.

Diablo Immortal na Metacriticu ima korisničku ocjenu 0.3/10, a u jednom trenutku je bila 0.2 te je nakratko bila najgore ocijenjena igra u povijesti Metacritica. Igra je izazvala dosta kontroverzi zbog sustava mikrotransakcija koji uvelike olakšava napredovanje u igri.

Igrači u Diablo Immortalu imaju tri stupa napredovanja: XP, opremu i Legendary Gems. Prva dva su prilično standardni u bilo kojem RPG-u, ali prikupljanje Legendary Gemsa može biti skup proces jer ih dobivate kroz lootboxove, odnosno kupovinom Legendary Crestova, a prema izračunu Bellular Newsa, za potpuno maksimiziranje lika trebate 110 tisuća dolara, odnosno oko 770 tisuća kuna.