Završen Kids Fashion Weekend: Odlični modeli i vesele kolekcije

Foto: Kids Fashion Weekend

OVOGA vikenda u Hypo Centru održan je prvi Kids Fashion Weekend. Drugog dana ovog dječjeg modnog događanja prikazano je šest revija na kojima su briljirale male manekenske zvijezde. Večer je otvorila revija Shuz tenisica, a nakon njih su uslijedili brendovi Davida's, Next, Froddo i The Core Kids. Završetak večeri bio je rezerviran za poznatog modnog dizajnera Juraja Zigmana koji je svojom prvom samostalnom dječjom kolekcijom oduševio sve prisutne. Reviju je zatvorila predivna Franka Batelić koja se na zadnjem izlazu pridružila malim manekenima i otpjevala dvije svoje pjesme. Izvrsna atmosfera, veselje i osmijeh na licima svih prisutnih obilježili su ova dva divna dječja dana i pokazali da je Kids Fashion Weekend uspješno debitirao.

Drugi dan Kids Fashion Weekenda započeo je u podne Dječjom špicom na kojoj se održala velika humanitarna revija svih sudionika Kids Fashion Weekenda. U suradnji s Centrom za socijalnu skrb Zagreb prikupljali su se odjeća, obuća i igračke posjetitelja, a revija je otvorena novim kolekcijama Pixie Kids nosiljki i Baobaby. U akciju prikupljanja uključili su se i sudionici Kids Fashion Weekenda koji su donirali svoje kolekcije (Modna kućica Dizzy, Mama voli Gabi te pokrovitelji Denis trgovina i Orbico grupa).

Večernji dio programa otvorila je revija brend Shuz, čija baza su ručno oslikane Startas tenisice. Iza imena Shuz stoje dvije mlade dizajnerice Ljudmila Mihajlović i Maja Žirovčić. Kolekcija koju su prikazale nastavak je njihovog višegodišnjeg rada te slijedi filozofiju Shuz brenda, a to je veselo, šareno i razigrano. Većina prikazanih modela namijenjena je curicama uzrasta od 6 do 12 godina, ali se u kolekciji nalazi i nekoliko modela za dečke. Lansiranje kolekcije za djecu dugogodišnja je želja dizajnerica koje su s velikim entuzijazmom krenule u realizaciju ovog projekta.

Hrvatska modna marka Davida's predstavila je novu kolekciju za djevojčice pod nazivom "How deep is your love?". Kolekcija je inspirirana morem i ljubavlju te se motivi na majicama isprepliću nazivom How deep is your love i motivima koji karakteriziraju morsku odjeću, kapice, prugaste haljinice, barke. Po prvi puta predstavljena je i Davida's kolekcija za dječake. Sami modeli su ležerni i udobni za svaki dječji pokret, te prate čiste linije upotpunjene akcentnom narančastom bojom. Kod modela za djevojčice ističu se vesele suknjice s puno volana, til podsuknji i nabora te šarene i dvobojne tajice. Cijela kolekcija namijenjena je djevojčicama i dječacima u dobi od 4 do 14 godina, a predstavljen je i model za bebe.

Odličan Zigman zaključio Kids Fashion Weekend


Poznati britanski brend Next prikazao je zaigranu kolekciju prekrasnog sofisticiranog dizajna koja naglasak stavlja na detalje. Ključni trendovi koji obilježavaju kolekciju jesu točke, pruge, zvijezde i cvjetni simboli. Kolekcija za djevojčice donosi prekrasne haljine, suknje i hlače koje, kada se kombiniraju s hit majicama s porukom, svaku odjevnu kombinaciju čine dodatno zabavnom. Kolekcija za dječake inspirirana je sportskim i street-style utjecajem. Ključne boje su crvena, bijela i plava, koje idu ruku pod ruku sa zvijezdama, prugama kao i ostalim detaljima inspiriranim uniformama s američkih sveučilišta. Next u novoj ženskoj kolekciji spaja cvjetne uzorke i vodene boje, dok prugice dodaju lepršavi i zaigrani izgled elegantnim kombinacijama. Kolekcija dominira otmjenošću, elegancijom i profinjenošću. Naglasak je stavljen na detalje koji se provlače kroz cijelu kolekciju kako odjeće tako i modnih dodataka.

Poznati hrvatski proizvođač dječje obuće Froddo prikazao je najnoviju kolekciju cipelica koje su izvrsno prezentirali mali manekeni modne agencije Fashion Team Kids, inače organizatora ovog divnog modnog vikenda. Klinci različitih uzrasta profesionalno su prošetali pistom i pokazali publici novitete koje nudi Froddo. The Core Kids bila je predzadnja revija drugog dana na kojoj smo imali prilike vidjeti najnovije dječje kolekcije poznatih svjetskih brendova Tommy Hilfiger, Armani i Ralph Laurent, upotpunjenu obućom i modnim dodacima. The Core Kids poznati je multibrend store koji se na našem tržištu nalazi već punih 10 godina.

Kraj večeri bio je rezerviran za poznatog modnog dizajnera Juraja Zigmana koji je ovom revijom predstavio pokretanje nove linije odjeće za djecu. Riječ je o liniji pod nazivom ZIGICE čiji je cilj razveseliti djevojčice te unijeti šarenilo u njihove ormare. Nakon uspješne suradnje s vodećim hrvatskim proizvođačem odjeće i obuće, tvrtkom "Bambi" Zigman je krenuo u izradu i predstavljanje samostalne linije za djecu. Linija sadrži pregršt boja, uzoraka, ali i ono što je najbitnije Zigmanov prepoznatljiv print. Preslatka kolekcija sadrži printane majice s motivima leptirića i princeza, a dostupna je na webshopu.

"Kolekciju smo tek predstavili, a interes je jako velik. To nas raduje i tjera da ova linija postane jedna od bitnijih za moj brend. Dječje reakcije na moj dizajn su čarobne i posve je logično da ih nakon duže stanke uveselim. Moje djevojčice su princeze, vedre i posebne pa neću dopustiti da svoje želje ne ostvare", izjavio je Juraj Zigman. U završnom defileu Zigmanove revije klincima se na pisti pridružila predivna Franka Batelić razveselivši male manekene i publiku. Njenim nastupom uspješno je završio prvi Kids Fashion Weekend na kojem su prave zvijezde bili upravo mali modeli Team Fashion Kids agencije. Kroz dva dana događanja za njihovu šminku bio je zaslužan tim vizažista iz Callegarija, talijanske škole mode i dizajna pod stručnim vodstvom Kristine Hošnjak, dok se za maštovite frizure pobrinuo tim Farmavite pod vodstvom Marine Benčić.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.