Domaći odgovor na brand "We are handsome": Otkačene tajice MISHU

OBOŽAVATELJICE raznobojnih tajica razveselit će već i sam pogleda na fotke iz kampanje maštovitog branda MISHU.

Ove preslatke tajice s printevima nastale su u Rijeci, a namijenjene su curama koje vole biti neobične i posebne, a opet cijene udobnost.

Brand Mishu iza kojeg se kriju neobične tajice su u potpunosti hrvatski proizvod, od ideje do proizvodnje. Glavne začetnice ove ideje su mlada studentica tržišnih komunikacija Maja Molnar te grafička dizajnerica Adriana Pavelić, koja kreativnu ideju provodi u digitalni oblik.



Već je prva linija pod nazivom "Electric Moonlight" pobudila veliko zanimanje modnih znalaca, posebice modeli Peter Pan i The Sunset, koji će sudeći po dosadašnjim upitima biti pravi zimski hit.

"Ideja nastanka Mishu tajica izašla je iz moje osobne potrebe za nečim što bi me izdvajalo od drugih. Kako nitko nije proizvodio baš ono što sam htjela nositi, shvatila sam to kao vlastitu dužnost. Tako su nastale ove posebne tajice koje vidim kao savršeni odjevni predmet za svaku građu jer one upravo svojim dizajnom imaju mogućnost oblikovati svaku siluetu u onu željenu. Uz to, crne tajice su bezvremenski proizvod, pa zašto ih ne iskoristiti i učiniti drugačijima i primjetnim? ", izjavila je Maja Molnar, glavna inicijatorica i kreatorica Mishu tajica.

Kampanja za tajice iz linije "Electric Moonlight" je u potpunosti u skladu sa dizajnom i "duhom" samog proizvoda, a u kampanji su sudjelovale djevojke koje u potpunosti predstavljaju Mishu stil - Isabella Rakonić, Veronika Švob i Mateja Baričević.

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.