Foto: Marko Marinković
DAŠAK misterije u naša je srca unijela nova kampanja za proljeće/ljeto 2013. mlade dizajnerice Diane Viljevac.
U epicentru ove interesantne kampanje su emocije poput usamljenosti, čežnje, potrebe, želje i iznad svih ljubavi koje unatoč najvećim naporima da ih svladamo najčešće nadvladaju razum.
Ponekad se čini kako je spoj ljubavi i razuma, emocija i razuma, najlakše izraziti kroz umjetnost, a jedan njezin mali segment čini i moda. No umjetnost traži i reakciju, baš poput ove kampanje.
Kolekcija Diana Viljevac Design za proljeće/ljeto 2013. bazirana je na haljinama od rastezljive viskoze, organdija i muslina, dok se paleta boja rasteže od žute i boje breskve preko zelene i plave, sve do vječne crne.
Prepoznatljivi minimalizam i klasika obilježja su i ovosezonskih krojeva koji namijenjeni ženskoj figuri poštuju njezine oblike, a poseban naglasak stavljen je na gola leđa.
"Moda koju radim neodvojiva je od mode koju živim. A život je priča. Stoga je i svaka moja kolekcija predstavljena kroz kampanju koja konzumentu Diana Viljevac Designa pripovijeda", ističe dizajnerica Diana Viljevac.
Glavne uloge u ovoj priči odigrali su Radovan Stošić (bivši mister Hrvatske) i Darinka Ferko pred objektivom talentiranog fotografa Marka Marinkovića. Make up potpisuje Dunja Tomić, a frizuru Teuta Mesaroš.