Burberry razbjesnio javnost hoodiecom s omčom: "Samoubojstvo nije moda"

Foto: Instagram

BRITANSKA modna kuća Burberry našla se u problemima zbog nepromišljenog poteza.

Naime, na modnoj reviji održanoj u nedjelju u Londonu predstavili su bizaran odjevni predmet koji je vrlo brzo podigao prašinu u javnosti.

Riječ je o hoodie majici s debelim špagama svezanim u čvor koje neodoljivo podsjećaju na omču, a prvobitno je trebala biti dio jesensko-zimske kolekcije.

Potpuno očekivano, mnoge je njihov potez razbjesnio, a među onima koji su javno prozvali Burberry našla se i manekenka Liz Kennedy koja je i sama nosila spomenutu reviju, ali ne i sporni komad.

"Samoubojstvo nije moda. Ne razumijem kako ste mogli komad s omčom koja visi oko vrata pustiti na modnu pistu. Željela sam razgovarati s nekim o tome, ali rečeno mi je da pošaljem pismo", napisala je Kennedy na Instagramu.

Kako je istaknula, i tijekom revije je pokušavala odgovornima skrenuti pažnju na neprimjerenost takvih modnih dodataka, ali su joj odgovorili kako je to moda. 

Osim toga, tvrdi da su se okupljeni smijali sličnosti s omčom, dok je nju cijela situacija prestravila.

"Da ne spominjem rastuće stope samoubojstava širom svijeta. Ne zaboravimo ni na zastrašujuću povijest linča. Postoje stotine načina vezivanja užeta i odlučili su ga vezati kao omču. Masivni brand poput Burberryja, koji se obično smatra komercijalnim i otmjenim, ne bi trebao previdjeti takvu očitu sličnost", napisala je i priznala kako ju je sve asociralo na iskustvo samoubojstva u njenoj obitelji. 

Na cijeli slučaj je reagirala i britanska Zaklada za mentalno zdravlje.

"Razočaravajuće je vidjeti nešto ovakvo danas s obzirom na to koliko se trudimo čim više govoriti o mentalnom zdravlju. Očigledno moraju preispitati svoje kreativne procese. Utjecajni brendovi poput Burberryja neupitno imaju važnu ulogu i moraju biti uzori", izjavio je Antonis Kousoulis iz Zaklade.

U međuvremenu su se o cijelom slučaju oglasili i iz same modne kuće.

"Dizajn je bio inspiriran mornarskim stilom, ali razumijem da je bio neosjetljiv. Nije mi bila namjera nikoga uzrujati i maknuli smo ga iz kolekcije. Pobrinut ću se da se ovo ne ponovi", rekao je kreativni direktor Riccardo Tisci.

Ispričao se i izvršni direktor modne kuće Marco Gobbetti koji je u razgovoru za Fox News istaknuo kako mu je "iskreno žao zbog svih nevolja" koje su izazvali.