Čak i najveći modni neznalci znaju čiji potpis na hlačama nosi Sonja Kovač

KRAJEM 2018. godine modni dizajneri su tvrdili da je trendu logomanije došao kraj. Prema njihovom mišljenju, već je tada bilo došlo do zasićenja ovim trendom koji je ionako rezerviran samo za one dubljeg džepa.

No, zaljubljenice u modu su, kako se čini, odlučile pokazati svoju buntovnu stranu pa ni gotovo dvije godine kasnije ne odustaju od dizajnerskih komada s istaknutim imenima i logotipima poznatih dizajnerskih kuća. 

Logomanija je uspješno modni svijet a nisu joj odoljele ni poznate Hrvatice, ali predvodnica ovog trenda na domaćem terenu sasvim sigurno je Sonja Kovač. Ova modna blogerica i influencerica rado ističe kako se u njezinom ormaru skrivaju brojni komadi sa slavnim potpisima pa nije propustila priliku još jednom to učiniti .

Već na prvi pogled čak je i modnim znalcima jasno da je Sonja zavirila u Guccijevu ponudu gdje je "upecala" hlače u stilu trenirke. Da ne bi bilo zabune tko je zaslužan za ovaj dizajn, još jednom se pobrinuo logo koji je otisnut preko cijelih hlača.

Da bi uz pomoć ovih hlača kroz svoj modni izričaj reklamirala jedan od omiljenih brendova, izdvojila je 890 funti (oko 7.750 kuna).

Naravno, u ovom outfitu svoje mjesto su našli i drugi dizajneri. Tako Dolce&Gabbana potpisuje tenisice, dok je trenutno najpopularniji model kaputa, teddy bear, stigao iz tvornice Gerard Darel. Da ne bi bilo sve u zemljanim, smeđim nijansama, pobrinula se jarko ružičasta vesta koja sasvim sigurno podiže raspoloženje u ovako tmurnim danima.

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.