MODA se stalno ponavlja, a još jedan dokaz za to je torbica koja je sada preplavila Instagram.
O njoj su, vjerujemo, mnoge od vas maštale početkom milenija kada su je nosile sve slavne dame, od Beyonce do Sarah Jessice Parker, a vjerojatno ćete i sada moći samo nastaviti maštati.
Riječ je o torbici u obliku sedla s potpisom i logom modne kuće Dior koju je brend prvi put lansirao 2000. godine pod kreativnim vodstvom Johna Galliana.
Aktualna kreativna direktorica brenda Maria Grazia Chiuri odlučila ju je sada ponovno lansirati jer smatra da je jedna od najpraktičnijih torbi brenda, kako piše InStyle. Njen tajming je bio savršen i zbog trenda logomanije koji se sada također vratio s početka milenija.
A da se isplatilo vratiti ovu torbicu u modu dokazuju i brojne modne influencerice s Instagrama koje su je nabavile prvom prilikom.
Naravno, s obzirom na to da je riječ o torbi s potpisom luksuzne talijanske modne kuće, moći će je priuštiti tek rijetke od vas jer joj cijena, ovisno o veličini i boji, odnosno uzorku, varira od 2350 do 8500 američkih dolara, no ne sumnjamo da će uskoro u high-street dućane stići njene puno povoljnije kopije.