Nemojte spuštati glavu: Podignite glas na poslu

Foto: Instagram

PODIZANJE glasa može biti zastrašujuće.

To posebno vrijedi kada su u pitanju poslovne situacije, no morate znati kako je to ključno za vaš napredak. To ne znači da biste to trebali činiti stalno, nepromišljeno i izvan granica dobrog ukusa i profesionalnosti, no s vremena na vrijeme, vaš se glas itekako mora čuti.
 
Kako to učiniti na pravilni način? Slijedite ova pravila.
 
1. Istaknite svoje prednosti
 
Ako mislite da vas ostali, posebno stariji kolege ne smatraju ozbiljno, dokažite im da griješe, tako što ćete im jasno pokazati što ste sve postigli do sada. Dokažite im koliko ste snalažljivi i sposobni da uspijete, jer uspjeh se ne može ignorirati, kao ni dokazi o njemu. To nipošto ne znači kako biste trebali postati hvalisavi, jer takve ljude nitko ne trpi, no ne dopustite da se osjećate loše, jer mislite kako niste dovoljno cijenjeni.
 
2. Vodite se činjenicama
 
Nemojte podizati glas, dokle god se vodite samo svojim instinktima. Iako vas oni često vode na pravi put, postoje i šansa da griješite pa uvijek dobro razmislite prije nego djelujete. Preciznije, skupite sve potrebne podatke i činjenice, koje dokazuju da ste u pravu i da su vaši argumenti na mjestu.
 
3. Priznajte si da ne možete sve sami
 
Koliko god htjeli pokazati da možete baš svaki zadatak obaviti sami, nažalost ne možete. A ako imate osjećaj da ste preopterećeni i da to može itekako utjecati na kvalitetu vašeg rada, djelujte. Djelujte kod svog poslodavca i iskreno mu recite kako stvari stoje, uz nekoliko jasnih dokaza. No, i tada je vrlo važno da naučite imati povjerenja u druge ljude oko sebe  i igrati timski. Ponekad je to jedina stvar koju možete učiniti, kako biste postizali još bolje rezultate te u njoj nema baš ništa loše. Nitko vas zbog toga neće manje cijeniti. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.