Foto: Instagram
NA svaku original Louis Vuitton torbicu, dolazi jedna fejk.
No, tako je za gotovo sve najpoznatije brandove i njihove odjevne komade ili dodatke, bilo da se radilo o New Yorku, Hong Kongu ili Zagrebu, samo je pitanje radi li se o stručno izrađenim ili očiglednim krivotvorinama.
A kada je u pitanju posljednja kategorija, tu definitivno spadaju radovi umjetnice Ave Nirui, koji su istovremeno toliko genijalni, da smo ih morali podijeliti s vama.
Manje da pokaže raskoš i bogatstvo, a više pokušaj da pokaže koliko je današnje društvo zaokupljeno nošenjem markirane odjeće te sprdanje s istim...
Tako bi najbolje opisali dosjetljivu Avu, koja zapravo miješa logotipe poznatih sa streetwear brandovima, ali i raznim drugim logotipima, koji se vežu za populističke stvari, koje si svi možemo priuštiti, kao što su obrok u McDonald's-u, gledanje MTV-a ili paket Skittlesa.
Nažalost, radovi nisu na prodaju, a Ava ih objavljuje na svom Instagram profilu, na kojem je slijedi 60 tisuća ljudi.