Ovako izgleda popularni Ženski rokovnik za 2017. godinu

Foto: Mario Poje

ŽENSKI rokovnik za 2017. godinu predstavljen je prošloga tjedna na Zagrebačkom Velesajmu pod sloganom "Žena ženi nije vuk". 

Inspiracija za slogan i ovogodišnju temu bile su sve žene, njih više od 50, koje su od 2009. godine stvarale, osmišljavale i dizajnirale Ženski rokovnik.
 
 
Osnovna ideja kreatorica rokovnika bila je pokazati da u današnje vrijeme postoje žene kojesu jedna drugoj izvor inspiracije i podrška, da postoje žene koje u drugim ženama ne vide suparnice nego suputnice. To su žene koje streme vlastitom uspjehu, ali se ne boje tuđeg. One ga zajedno slave.
 
Dunja Tadić, idejna začetnica i vlasnica brenda Ženski rokovnik na predstavljanju je objasnila kako je nastala ideja za novi rokovnik: "Kada sam 2009. godine nakon neuspješne potrage za funkcionalnim i inspirativnim rokovnikom kreirala prvi Ženski rokovnik, nisam niti mogla sanjati u što će ta moja ideja prerasti i kako će narasti. Činjenica je da je Ženski rokovnik tijekom svih tih godina postao uistinu velika ženska priča. Uspjehu ovog rokovnika doprinijele su samo i isključivo žene. Žene koje ga kupuju i koriste. Žene koje ga godinama stvaraju i rade na njemu, stoga je i ovogodišnji slogan 'Žena ženi nije vuk' izraz zahvalnosti svim tim ženama, ali i podsjetnik svima nama kakve možemo i moramo biti."
 
Književnica Ingrid Divković autorica je inspirativnih citata koji se nalaze u unutrašnjosti svakog rokovnika, a također je i kreatorica posebnog, limitiranog izdanja Ženskog rokovnika za 2017. godinu.
 
 
"Dunju sam upoznala prije godinu dana i nakon samo jednog razgovora shvatile smo koliko toga nas povezuje. Nakon prvog razgovora, ideja o zajedničkoj suradnji razvila se spontano. Zaista sam sretna što sam dio ove prekrasne priče jer riječ je o najljepšoj ženskoj suradnji u kojoj sam sudjelovala. Iznimno sam ponosna i na ovogodišnje limitirano izdanje kojeg u potpunosti potpisujem. Ostaje mi samo nadati se da će korisnice rokovnika prepoznati ljubav, predanost, viziju i zahvalnost koja stoji iza našeg rada i koju im sada prezentiramo", izjavila je Ingrid Divković o ovoj suradnji.
 
Naslovnica s inspirativnim citatom "Believe in miracles" nastala je u suradnji s četiri posebne žene. Nataša, Jelena, Marija i Nevena poznatije kao The Frajle primjer su ženskog zajedništva i podrške te diljem regije poznate po svojoj neiscrpnoj energiji i glazbi koju stvaraju.
 
"The Frajle su četiri žene koje već godinama zajedno rade, surađuju i stvaraju te smo sasvim spontano postale uzor ženskog zajedništva. Kreativni tim Ženskog rokovnika nas je kontaktirao, prenijeli su nam ideju i temu ovogodišnjeg rokovnika sa željom da upravo ovaj novi rokovnik za 2017. godinu kreiramo i stvaramo zajedno s njima. Naslovnicu 'Believe in miracles' smo zajedno osmislile, a neke naše izjave i stihovi pjesama nalaze se u unutrašnjosti rokovnika. Vjerujemo da smo zajedno, ispunjene tom ženskom energijom i našim iskrenim stavom da žena ženi nije vuk nego prijatelj, stvorile divan proizvod koji će razveseljavati korisnice rokovnika cijelu 2017. godinu", izjavile su Nataša, Jelena, Marija iNevena na predstavljanju.
 
 
Sve ilustracije u Ženskom rokovniku, i to njih ukupno 157, kao i šest naslovnica, nacrtala je umjetnica i grafička dizajnerica Josipa Maras.
 
Dizajneri Ženskog rokovnika u suradnji s gospođom Alis Pečarić Marić, vlasnicom bloga Čitaj knjigu osmislili su i poseban poklon svim korisnicima. Dnevnik čitanja ove godine poseban je dodatak Ženskog rokovnika koji će razveseliti sve ljubitelje knjiga i čitanja.
 
Ženski rokovnik prepoznatljiv je po zanimljivim, i u svakodnevnom životu vrlo korisnim dodacima kao što su malo ogledalo, stranice za bojanje, gumice za olovku te niz rubrika koje olakšavju svakodnevnu organizaciju. Ženski rokovnik u potpunosti je proizveden u Hrvatskoj i zaštićen je kao domaći brend koji je osim na hrvatskom tržištu dostupan u Bosni i Hercegovini i Srbiji te putem web shopa i na engleskom jeziku.
 
Od 12. studenoga Ženski rokovnik dostupan je putem web-shopa po cijeni od 80,00 HRK (plus troškovi poštarine).
 
 
 
 
 
 
 
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.