Prvi put u reklami za britvice prikazane žene s brkovima

Foto: Instagram

AMERIČKI proizvođač ženskih britvica Billie nastavlja mijenjati stogodišnju tradiciju i percepciju o dlakama na ženskom tijelu.

Nakon što su prošle godine u njihovoj reklami prvi put prikazane žene s dlakavim pazusima, nogama i drugim dijelovima tijela, sada su otišli korak dalje. 

U njihovoj novoj kampanji naziva "Movember" prvi put su prikazane žene s brkovima s ciljem rušenja tabua o dlakama na ženskom licu, ali i prikupljanja sredstava za liječenje raka prostate i testisa.

Snimljen u jednako razigranom stilu kao i njihova prethodna kampanja, video slavi dlake na ženskom licu koje žene u njemu stiliziraju, češljaju i ističu svijetlim ruževima. 

"Imamo vrlo važnu obavijest: I žene imaju brkove. Svijet to možda ne zna jer se trudimo sakriti ih cijeli život. No istina je da ih također imamo", kažu modeli u reklami koja potiče i žene da ovog studenoga ponosno puste svoje brkove i pridruže se inicijativi Movember.

Iako je neobično da brend koji proizvodi britvice potiče žene da ih ne koriste, kako sami ističu, važnija im je poruka koju šalju.

"Kada se brendovi koji proizvode britvice pretvaraju da žene nemaju dlake, i to je jedna vrsta tjelesnog posramljivanja. Vrijeme je da netko to ispravi. Mi nismo htjeli biti dio takvog načina oglašavanja", izjavila je za časopis Glamour suosnivačica brenda Billie Georgina Gooley.

Posramljivanje o kojem govori imalo je velik utjecaj na jednu od manekenki iz kampanje, Grace Insogna, koja je odrasla u eri fotošopa i nametanja nerealne slike ženskog tijela.

"Bila sam opsjednuta modnim časopisima i retuširanim fotografijama žena u njima. Nijedna od njih nije imala dlake na neželjenim dijelovima tijela. Da sam kao tinejdžerica vidjela ovakvu reklamu, sigurno bi mi bilo lakše prihvatiti sebe, a snimanje ove kampanje bilo je oslobađajuće iskustvo", ispričala je manekenka za Glamour i dodala kako smatra da bi brijanje trebalo biti osobni izbor svake žene, a ne nešto što se mora. 

Slažete li se s njom?

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.