Sonja Kovač za izlazak u kino obula čizme od devet tisuća kuna

Foto: Bojan Zibar, Instagram

NIJE tajna da je domaća modna blogerica i influencerica Sonja Kovač slaba na krpice s dizajnerskim potpisom.

Tako je ove sezone nabavila sve najpoželjnije dizajnerske torbe - od Diorovog cekera, preko rasprodane Bottega Veneta clutch torbe, do najmanje hit torbice na svijetu s potpisom brenda Jacquemus, a vrijednost samo ova tri spomenuta modela premašuje iznos od 37 tisuća kuna.

Da je posebno slaba na komade s logotipima luksuznih dizajnerskih kuća, potvrdila je u trenirki od 6500 tisuća kuna i običnoj bijeloj majici od 4300 kuna, oboje s potpisom i logom modne kuće Gucci, a sada i svojim novim Louis Vuitton gležnjačama.

Sonja se na zagrebačkoj premijeri hit trilera "Nož u leđa" pojavila u polulakiranim čizmicama s vezicama, visokom potpeticom i logotipima luksuznog brenda u vrijednosti od gotovo 9000 kuna. Iskombinirala ih je s "must-have" komadom za ovu jesen, koji je preplavio i zagrebačku špicu - uskom pletenom haljinom, kožnom jaknom s trendi napuhanim rukavima i bijelom torbicom.

A ako su vam se njezine skupe čizme na prvi pogled učinile poznatima, to je zato što su ove jeseni preplavile Instagrame svjetski poznatih influencerica.

Osim ovih, popularne su i čizme s logotipima ostalih poznatih dizajnerskih kuća pa možemo sa sigurnošću reći da se trendu logomanije još uvijek ne nazire kraj.

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.