INTER MIAMI je u utorak, 6. lipnja imao 900 tisuća pratitelja na Instagramu, u srijedu je Lionel Messi (35) potvrdio dolazak u taj američki klub, a u četvrtak je broj porastao na više od šest milijuna. Isto se dogodilo kada je 2021. godine stigao u PSG, francuski klub koji je u tjedan dana prikupio 5.6 milijuna novih pratitelja na Instagramu. Već je time potvrđen nevjerojatan marketinški značaj dolaska Messija u bilo koji klub.
Podsjetimo, Messiju je istekao ugovor u PSG-u, gdje nije bio sretan, te je kao slobodan igrač stigao u Inter, klub umirovljenog nogometaša Davida Beckhama. Iako se spominjao povratak u Barcelonu, Messi je rekao kako se nije vratio jer se želi posvetiti obitelj i biti daleko od pritiska.
Osim na društvenim mrežama, rast popularnosti Inter Miamija vidljiv je i u cijenama karata. Messijeva prva utakmica u MLS-u mogla bi biti 21. srpnja, kada će Miami ugostiti Cruz Azul. Prema tvrtki TickPick, koja se bavi preprodajom ulaznica, u utorak je najjeftinija karta za taj dvoboj koštala 29 dolara (27 eura). Dan kasnije, kada je potvrđen Messijev dolazak, skočila je na 329 dolara (305 eura).