REZULTATI ispod očekivanja bilanca su povratničke sezone najtrofejnijeg vozača u povijesti Forule 1, Nijemca Michaela Schumachera.
Povratkom na staze, s kojih se udaljio na tri i pol godine, Schumacher je želio dokazati da je i dalje spreman za najveće stvari. Uostalom, možda i jest, međutim bolid njegova Mercedes GP-a nije na istoj razini kao i mogućnosti sedmerostrukog svjetskog prvaka.
U prilog tomu ide i priča koju je objavio njemački Bild, a kroz koju se tvrdi da se Schumacherov bolid - topi.
Schumacherov bolid, u namjeri da se poveća njegova brzina, razvija 600 Celzijevih stupnjeva visoku temperaturu koja se šalje u podvozje. Stvara se time vakuum koji bolidu koristi za čvršće prijanjanje stazom, a time se dobiva dodatna brzina u zavojima.
Problem nastaje u tome što je podvozje bolida od karbona koji toplinu zadržava, a pod tako visokim temperaturama i topi. Ovim su se u Mercedes GP-u poslužili po prvi puta na Hockenheimu i gotovo sve što je moglo tom je prilikom krenulo po krivu. Razlog je navodno taj što su u timu koristili premalo specijalnog materijala Pyrosic (tvore ga staklo, keramika, smola..., a proizvodi francuska tvrtka Pyromeral) koji bi trebao štititi donju stranu bolida. Budući da nije to činio - talio je njegove topljive dijelove.
"Bolid je krajem utrke izgledao drugačije nego na njenom početku", potvrđuje Schumacher.
Na Velikoj nagradi Mađarske Mercedes GP će odustati od ovog eksperimenta, no već se u kvalifikacijama vidjelo koliko time bolid biva sporiji. Na žalost tima, topi se bolid, a ne vrijeme...