Alfa Romeo, Lancia i DS se bore za opstanak, evo kad će biti odluka
STELLANTIS je jedan od najvećih autokoncerna u svijetu, a trenutno obuhvaća čak 14 automobilskih marki. Njihova revizija dogodit će se uskoro.
Još uvijek prvi čovjek Stellantisa je za Automotive News Europe otkrio kako će se njegov nasljednik morati pozabaviti svakom od automobilskih marki iz koncerna. Na temelju poslovnih rezultata past će i odluka o njihovoj budućnosti. Sada doznajemo i kad će taj veliki posao biti odrađen.
"Preispitat ćemo izvedbu svakog (Stellantis) brenda na otprilike dvije trećine puta kroz plan Dare Forward 2030, tako da možete očekivati odluke za dvije do tri godine", rekao je Tavares talijanskim novinarima na sajmu automobila u Parizu 14. listopada.
S obzirom na to da Tavares odlazi u mirovinu u proljeće 2026., a Stellantis planira izabrati njegovog nasljednika do kraja 2025., konačna odluka o budućnosti 14 brendova ovog proizvođača past će na njegovog nasljednika
Tavares je rekao da je, kada je Stellantis stvoren 2021. godine, svaki brend u grupi započeo s odobrenim 10-godišnjim proizvodnim planom u kojem je prvih pet godina u potpunosti financirano.
"Do sada smo ispunili svoje obveze, već smo pokrenuli STLA Medium platformu koja je debitirala s Peugeotom 3008 i, kada je bilo potrebno, ponovno smo zakazali lansiranja nekih proizvoda zbog promjenjivih uvjeta, ali nismo otkazali nijedno", rekao je Tavares.
Ponovio je kako su Maseratijevi problemi marketinški, a ne tehnološki. A Maserati je samo jedna od marki kojima vrijeme za popravak curi.
Ostanemo li u Europi, Alfa Romeo je širenjem SUV ponude popravio pozicije. Uskoro dolazi novi Stelvio, a 2026. godine trebala bi doći i nova Giulia. Konačno, radi se mjesto i za veliki SUV, karakteristikama vrlo blizak Porscheovom Cayenneu.
Lancia ima novi Ypsilon, a u narednim godinama na scenu će doći Gamma i Delta. Ne popravi li se prodaja, neće biti dobro. DS Automobiles iščekuje dva nova modela s kojima će dočekati 2026. godinu i veliku reviziju.
Pogledamo li preko bare, Jeep kotira relativno dobro. Dodge se pokušava spasiti prepakiranim Tonaleom i novim Chargerom, dok se najgore piše Chrysleru koji je spao na samo jedan model. Nadajmo se da će dočekati 2026. godinu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati