Bio je i ostao najatraktivniji Opel, a proizvodnja je otkazana zbog jednog detalja
U OPELOVOJ povijesti zabilježen je niz atraktivnih modela, a jedan od onih koji zauzimaju posebno mjesto je Calibra.
Calibra spada u red posljednjih atraktivnih Opela i vjerojatno zadnji coupe vrijedan spomena koji je izašao iz Rüsselsheima. Automobil je to koji je obilježio 1990-e, no usprkos velikom tržišnom uspjehu, nije dobio nasljednika.
U ponudi se nudio isključivo kao coupe, ali je malo poznato da je u planu bio i Cabrio. Upravo, tako, Ferrari za siromašne je umalo dobio topless-izvedbu, ali na koncu su hladne glave u upravi Opela prelomile i odlučile da takav automobil ne bi bio konkurentan.
Vjerovali ili ne, svojedobno najaerodinamičniji automobil na svijetu imao je vrlo fer cijenu, a nudio se uz nekoliko motora, počevši od 2.0i osamventilca s tek nejakih 116 KS. 16 V verzija od 150 KS je bila ujedno i najpopularnija.
Valmet Automotive je napravio cabrio izvedbu s kompliciranim i vrlo teškim sustavom sklapanja krova. I upravo je masa bila presudna u odustajanju od komercijalizacije modela. Napravljena su tek dva ili tri prototipa i tu se stalo.
U međuvremenu su pojedini karoseristi nudili prerade kojih je napravljeno navodno na desetke. Nisu bile previše popularne, a najvažniji razlog je bila izuzetno visoka cijena prerade. Jedan tuner je za ugradnju pomičnog krova naplaćivao tadašnjih 28.000 DEM, što je cijenu Calibre postavljalo ispred klasika kao što je Audi 80 cabrio.
Riegerova prerada Cabrija Catana u stilu hipersportskog Ferrarija smatra se najradikalnijom takvom preradom, dok ona Piecha Designa i najbližom prototipu.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati