Biste li kupili Apple auto?
O AUTOMOBILU s logom jabuke slušamo već godinama, ali njemu ni traga ni glasa. Ipak, puno je onih koji bi ga kupili i na neviđeno.
Upravo to sugerira studija koju je proveo Strategic Vision. Oni su pokušali doznati što vlasnici novih automobila misle o 45 automobilskih marki i njihovoj kvaliteti. Na popisu je bio i Apple iako u asortimanu nema automobile.
Studija je pokazala kako bi čak 26 posto ispitanika "definitivno u obzir uzelo" automobil iz ponude Applea. Ispred su bile samo dvije marke, Toyota (38%) i Honda (32%). Još zanimljivije je što je Apple bio ispred giganta Forda (21%), ali i Tesle, koju je biralo 20 posto ispitanika.
Studija otkriva i kako bi preko 50 posto vlasnika Teslinih automobila definitivno u obzir uzelo automobil iz Applea. Očekivano, 34 posto ispitanika izjavilo je da nema dovoljno informacija o modelu automobila iz Applea.
"Ako se druge marke ne pripreme za ovakav poremećaj, mogle bi se u jednom trenutku upitati što se dogodilo, baš kao što je to bilo kad se Tesla pojavio na tržištu", izjavio je Christopher Chaney iz Strategic Visiona. Chaney pritom upozorava da će se ostale marke naći u problemima ako nastave ulaganja bazirati na elektromotorima, LED rasvjeti, ekranima i aplikacijama – u tom slučaju Apple bi ih mogao uhvatiti nespremne.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati