FOTO Xiaomi pokazao čime želi potući Teslu na kineskom tržištu
PRIJE osam tjedana Xiaomi je predstavio dugoočekivani električni SUV, poznat kao YU7.
Iako bi možda bilo bolje da su mu dali naziv SU7 umjesto da su tu oznaku iskoristili za svoj električni sedan, ovaj drugi električni model ima potencijal postati najpopularniji model marke.
Na temelju nedavnih podataka iz kineskih vladinih prijava, koji otkrivaju dodatne detalje o vozilu, YU7 bi mogao ozbiljno konkurirati Teslinom Modelu Y.
Veći doseg nego Tesla
Podaci ministarstva industrije i informacijskih tehnologija Kine otkrivaju da verzije YU7 s pogonom na sve kotače imaju procijenjeni doseg prema CLTC ciklusu od 670 km, 750 km i 760 km. Iako je poznato da je kineski testni ciklus često optimističan, ove brojke su usporedive s nedavno ažuriranim Teslinim Modelom Y.
Novi Model Y, s dizajnom inspiriranim Cybercabom, predstavljen je u Kini prije nekoliko tjedana i već je postigao izuzetnu popularnost.
Dostupan je u verzijama s pogonom na stražnje kotače (RWD) i dugim dosegom s pogonom na sve kotače (AWD). Osnovni model RWD ima procijenjeni doseg od 593 km, dok verzija AWD nudi procijenjeni doseg od 719 km prema CLTC ciklusu.
Xiaomi još nije objavio točan doseg za YU7 RWD, no varijante s pogonom na sve kotače nadmašuju usporedive verzije Modela Y.
Zanimljivo je da Xiaomi još uvijek nije objavio kapacitete dostupnih baterija za YU7, ali se očekuje da će ti detalji biti potvrđeni uskoro.
Znatno veći od Tesle, više prostora na zadnjim sjedalima
Doseg je impresivan kada se uzme u obzir da je YU7 znatno veći od Tesle. Naime, dok novi Model Y ima dužinu od 4797 mm, YU7 je dugačak 4999 mm. Također, YU7 ima međuosovinski razmak od 3000 mm, dok Model Y ima 2890 mm. To bi mu trebalo omogućiti više prostora na stražnjim sjedalima u odnosu na Model Y.
Konačne cijene za Xiaomi YU7 još nisu poznate, ali lokalni mediji sugeriraju da bi početna cijena mogla biti oko 34.700 USD.
Ako je to točno, YU7 bi mogao biti jeftiniji od Modela Y s pogonom na stražnje kotače, čija početna cijena iznosi 36.600 USD. Skuplje verzije YU7 mogle bi se kretati blizu početne cijene Modela Y Long Range AWD, koja iznosi 42.200 USD.
Na žalost onih koji ne žive u Kini, Xiaomi trenutno ne prodaje svoje automobile izvan domaćeg tržišta i vjerojatno to neće činiti još neko vrijeme. Sredinom prosinca pojavila se vijest da Xiaomi planira proširenje na međunarodna tržišta u budućnosti, ali će to prvo učiniti prodajom ograničenih modela kako bi testirao reakcije iz različitih zemalja.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati