Ginetta ušla u proizvodnju: Akula je cestovna zvijer trkaćeg srca
PREKO pet godina čekali smo na početak proizvodnje.
Bilo je to 2019. godine na ženevskom salonu kad je Ginetta otkrila svoj prototip cestovnog automobila trkaćih korijena – model Akula. Iako su isporuke trebale krenuti 2020., nije bilo puno onih koji su mislili da će automobil ugledati svjetlost dana. Ipak, Akula je tu i spreman je za proizvodnju.
A to je prava zvijer za sve vozačke puriste spremne da za pozamašnu sumu dobiju pravi trkaći bolid. Motor je središnje smješten, a radi se o čistoj klasici – atmosferskom 6.4 V8. Razvija preko 600 KS i 670 Nm. 100 km/h postiže za 2.9 sekundi i može voziti 290 km/h.
Između spomenutih vrijednosti proizvođač je postavio sve kako bi korisnik imao punu kontrolu nad vozilom i pritom uživao bruseći svoje vozačko umijeće. I bez trkaćeg paketa koji uključuje kompozitne kočnice i zaštitni kavez, ovaj je automobil dostojan svake staze.
Dovoljno je reći da je Akula direktni potomak trkaćih modela Ginette, a zahvaljujući karbonu, ostaje u okviru savršenog rasporeda mase i ukupne mase od 1190 kg. Stražnji pogon, špera i ručni mjenjač su uključeni, ali i "krivi" za puno osmijeha u vožnji.
I sad ono najbolje. Cijena je postavljena na 275.000 GBP, što u današnje vrijeme i nije pretjerano za jedan bolid ovakvog pedigrea i limitiran na svega 20 primjeraka.
I još nešto. Osim što se radi o pravom raritetu sa središnje postavljenim V8 motorom, ovo je jedan od rijetkih sportaša s bunkerom od 470 litara i spremnikom goriva kapaciteta čak 100 litara. O mogućnosti podešavanja upravljača i nožnih komandi da ne govorimo. Bravo!