Hyundai jednom potezom ugasio najatraktivniji dio game

HYUNDAI je potvrdio kako iz Europe povlači svoje najzanimljivije proizvode.
Ne, ne mislimo na električne Ioniq modele koji svakim danom izazivaju sve veći interes javnosti i potencijalnih kupaca. Mislimo na N liniju, i to onu pravu koja donosi sportski karakter i pravo vozačko iskustvo.
U službenoj izjavi za Motor1 Deutschland Hyundai je potvrdio kako će se svi N modeli pokretani benzinom povući s europskog tržišta u prvoj polovici ove godine. U prijevodu to znači kako su odbrojeni dani modelima i20 N, i30 N te nešto manje popularnom i30 N Fastback.
Vrijeme je za kupnju
Stoga, ako ste razmišljali o kupovini nekih od ovih modela, naš je savjet da se požurite i pokupite model sa zalihe. Pritom imajte na umu kako će određeni N modeli ostati u prodaji. To su električni Ioniq 5 N i 6 N, koji će naknadno stići.
Povlačenje sportskih fosilaca je direktna posljedica odluke proizvođača da do 2035. godine "očisti“ cjelokupnu gamu od modela s CO2 emisijom. Drugi je cilj postavljen za 2045. godinu, a to je postizanje ugljične neutralnosti u proizvodnji.
"Hot hatch" na izdisaju
Ova odluka dolazi pomalo neočekivano. Naime, osim što N-modeli i nisu dugo na tržištu, poput i20 N koji je stigao 2020. godine, mnogi su očekivali širenje game sportaša na novu Konu, pa i na još neke modele.
Nema sumnje, loza rasnih kompaktnih sportaša je na izdisaju. Peugeotovih GTi modela se više i ne sjećamo, RenaultSport je prošlost, a prorijedili su se i Fordovi ST modeli. Volkswagen je već u vječna lovišta poslao up! GTI i Polo GTI, a netom je predstavljen zadnji Golf GTI, i to bez ručnog mjenjača.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati