Mercedes donosi najljepši coupe s četiri sjedala
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: Mercedes
NAJPOPULARNIJI premium proizvođač na svijetu ima još jedan adut za kojeg konkurencija nema lijeka - coupe izdanje E klase.
Iako smo se s novom E klasom već upoznali radi se o modelu o kojem ćete u idućim mjesecima puno slušati. Nimalo čudno jer je premijera tek kroz nekoliko tjedana u Detroitu na NAIAS-u, a automobil je to čiji se izravni konkurent mogu izbrojati na prste jedne ruke. Audi i BMW su tu nemoćni, jednostavno nemaju što ponuditi, a drugi se i ne usude.
Coupe na tržište dolazi nakon limuzine, karavanske i All-terrain izvedbe. Preuzimanjem dizajnerskog izraza od manje C klase i većeg S coupea nova je E klasa coupe konačno prava stvar. Dojam je da je kućni dizajn konačno dobio pravu mjeru, i to ne samo ako se govori o dizajnu. A on je pun pogodak koji pokazuje značajan napredak od prethodnika, ali i dovoljno distance od izvorne limuzine. Šteta što u Mercedesu nisu krenuli upravo od ovog automobila, a onda pokušali napraviti nešto drugačijim prije spomenute coupe izvedbe. Ovako, izuzmemo li nekoliko detalja, bit će lako novi E coupe zamijeniti C coupeom, i obrnuto.
Novi je model razvučen u duljinu 4.826 mm, širok je 1.860 mm i visok 1.430 m. Stavimo li to u odnos s prethodnikom plus je to od 123 mm u duljinu, 74 mm u širinu i 32 mm u visinu.
U interijeru nema iznenađenja. Preslika je to limuzinske E klase, a novosti su tek individualna stražnja sjedala i novi dizajn ventilacijskih otvora. Stoga, sve rečeno za E klasu vrijedi i na coupeu.
Bitan je i podatak kako je ponuda interijera uslijed povećanja gabarita osjetno bolja, što i ne čudi ako uvedemo informaciju kako je razmak između osovina povećan za 113 mm na 2.873 mm. Primjerice, putnici straga imaju 74 mm više prostora u predjelu koljena, ali i 34 mm više prostora u zoni ramena. Gotovo jednak porast komfora bilježi se i na prednjim sjedalima.
Kao što smo već izvještavali, euro-lansiranje karakteriziraju četiri motora. Startni je E200 benzinac sa 184 KS i 300 Nm, a slijede ga E300 s 245 KS i 370 Nm, te E400 4Matic s 333 KS i 480 Nm. Jedni dizelaš (zasad) je E220d sa 194 KS i 400 Nm, a prema NEDC ciklusu troši svega 4.0 l/100 km, uhvati 100 km/h za 7,8 sekundi i postigne 240 km/h. Ulazni E200 ima slične performanse (7,4 s, 242 km/h) uz logično višu potrošnju (6,0 l/100 km). Recimo i kako dva snažnija benzinca idu do limita od 250 km/h, a 100 km/h uhvate za 6,4, odnosno 5,3 sekundi. Standardno su svi upareni s 9G-Tronic automatikom. Naravno, to je to samo dok ne stignu moćne AMG izvedbe, posebno E63 AMG s čak 571 KS.
Mercedes je predvidio tri postave ovjesa. Bazni s klasičnim oprugama imena Direct Control postavlja vozilo 15 mm niže u odnosu na limuzinu, Dynamic Body Control ima mogućnost prilagođavanja podlozi putem tri moda rada, a Air Body Control zračni ovjes namijenjen je svima koji žele izvući optimum komfora iz automobila, a na raspolaganju su pet osnovnih postavki.
Kad je pak u pitanju oprema dovoljno je reći kako je sve dostupno, a jedini limit je onaj u novčaniku kupca, baš kao i pri izboru samog automobila.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati