Mercedes odustao od ideje malenog dvocilindraša u S klasi
MOŽETE li zamisliti maleni dvocilindrični benzinski motor u automobilu kalibra S klase?
Upravo je na tu ideju došao netko u Mercedesu. Naravno, mali 1.0 dvocilindrični motor ne bi direktno pokretao veliku limuzinu, već bi dobio ulogu tzv. range-extendera. I tu iznenađenjima nije kraj jer je taj motor trebao ulogu generatora imati u Mercedesu EQS, jednom od najprestižnijih električnih automobila današnjice i modelu koji mnogi vide kao električnu verziju S klase.
Posljednje informacije govore kako je Mercedes već odradio testiranja prototipa, ali je na koncu ipak odustao. Britanski Autocar citira neimenovani izvor iz Mercedesa, koji tvrdi da njemačka luksuzna marka više ne teži električnim vozilima s produljenim dosegom. Smatraju to "prijelaznom tehnologijom" koja je skupa za proizvodnju i donosi samo minimalne koristi.
EQS je navodno imao dvocilindričnu verziju "M254" 2.0 četiricilindarskog motora s ispušnim sustavom postavljenim na prednjem dijelu automobila. Snaga je dolazila iz stražnjeg električnog motora s 268 KS, crpeći energiju iz litij-ionske baterije ugrađene u podnicu.
Bilo bi zanimljivo saznati koliko je težio prototip s dodatnim benzinskim motorom i spremnikom goriva. Naime, EQS već sada teži preko 2500 kg. O cijeni da i ne govorimo.
Podsjetimo, EQS je nedavno redizajniran. Osim što je dobio prednju masku po uzoru na S klasu, obnovljeni model je dobio i bateriju većeg kapaciteta, a time i veći doseg.