Novi Golf će imati Rivianove komponente

DEVETA generacija Golfa je u razvoju.
Nekoć najpopularniji Volkswagenov model u novom izdanju će nastati uz veliku kooperantsku pomoć. Kao što je poznato, Volkswagen se udružio s američkim Rivianom na razvoju budućih električnih modela, a u tu priču ulazi i novi Golf.
Naime, Volkswagen je u partnerstvo uložio čak 5.8 milijardi dolara, a sve s ciljem razvoja nove električne arhitekture. Cilj je razvoj nove fleksibilne SSP platforme temeljene na 800-voltnoj tehnologiji.
Prvi Volkswagenov model koji će koristiti novu platformu bit će ID.1. Tek potom istu preuzimaju i drugi modeli. Kako će novi Golf biti isključivo električni model, predviđeno je kako će koristiti upravo tu novu platformu.
Nova arhitektura smanjit će složenost postojećih sustava u Volkswagenu i time značajno smanjiti broj potrebnih upravljačkih jedinica. Također koristi zonalnu arhitekturu, što Volkswagenu omogućuje veću fleksibilnost.
Zonalnu arhitekturu objasnio je Kai Grünitz, tehnički direktor Volkswagena, rekavši kako će ID.1 koristiti samo jednu zonu i dopustiti Volkswagenu da dodatno popegla arhitekturu prije uvođenja Golfa.
"Prednost zonalne arhitekture je što mogu postaviti jednu, dvije ili tri zone u vozilo“, rekao je Grünitz za Autocar. "Vozila u nižim cjenovnim segmentima trebat će samo jednu zonu, dok bi premium modeli mogli imati tri ili četiri, ovisno o funkcijama. Za svaki model mogu koristiti posebnu obitelj system-on-chip (SoC) rješenja. Tako za ID.1 mogu upotrijebiti SoC s nižom cijenom i manjom složenošću, dok za Golf mogu koristiti drugačiji, skuplji SoC koji nudi dodatne funkcije. No softver ostaje isti.“
Podsjetimo, novi električni Golf dolazi 2029. godine, potencijalno kao ID. Golf, a paralelno s njim na tržištu ostaje i aktualni Golf s konvencionalnim motorima. Otprije je poznato kako se proizvodnja Golfa seli u Meksiko, dok će se novi električni Golf proizvoditi u Njemačkoj.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati