Novi Porsche 911 vozio 5000 km u punom gasu, evo kako je prošao
MALO je onih koji bar nakratko iskuse maksimalnu brzinu svog automobila.
Vozači i vlasnici Porschea, posebno trkaćih izvedbi, sa stiskanjem gasa do poda nemaju problema. Toga su svjesni i u Porscheu, pa pojedine modele prije lansiranja podvrgavaju detaljnim provjerama, u koje ulazi i test izdržljivosti pri maksimalnoj brzini.
Pritom bi vas moglo iznenaditi koliko su iscrpljujući ti testovi, za automobil i za vozače. Vjerovali ili ne, u slučaju novog 911 GT3 automobil je u maksimalnoj brzini vozio 23 km dugom testnom stazom Nardo u Italiji. I tu ne mislimo na segment kruga ili neznatno više, već čak 5000 km koje je automobil odradio pri brzini od 300 km/h. Prevedeno, u pitanju je nešto manje od 17 sati vožnje.
Prije tog testa takav motor je odradio ukupno 22.000 radnih sati na testnom stolu, gdje je također proveo sate na punom gasu.
4.0 atmosferski šest-cilindarski motor iz R-Cup automobila je test položio s odličnim uspjehom, pa budući kupci mogu biti sigurni da će ih, uz redovito održavanje i normalno korištenje, moći vjerno služiti godinama. I sve to vrijeme na raspolaganju će imati preko 500 KS snažnu zvijer, koja svoj potencijal redovito čuva za vikend-izlete na stazi.
Osim u pogledu motora temeljite testove automobil je odradio i u zračnom tunelu, prošavši 700 testova i 160 sati mjerenja, a sve kako bi se dotjerala aerodinamika.
RSR i GT3 Cup izvedbe 911-ice su bile uzor, a novi GT3 ćete prepoznati i po specifičnom stražnjem krilu sa strujno oblikovanim nosačima. Posljedica je 50% veća potisna sila pri 200 km/h u odnosu na početnu fazu razvoja.