Otišao je iz Jaguara i krenuo popravljati stvari: Prvi na redu je Aston Martin
IAN CALLUM je nakon dva desetljeća rada za Jaguar odlučio krenuti svojim putem. Pritom je odlučio i popraviti neke od svojih ranijih uradaka.
Jedan od njih je upravo Aston Martin, i to prvi Vanquish. Callum je, naime, za Ford vezan još od 1979. godine, a tijekom godina je dizajnirao popularne Fordove poput Fieste, Mondea ili Escorta RS Cosworth, a njegov potpis nalazimo i na Volvu i Mazdi. Jedan od najpoznatijih uradaka je ipak Aston Martin DB7 iz doba kad je slavna marka bila dio američkog koncerna. A DB7 je bio izvorište legendarnog Vanquisha, po mnogima najljepšeg GT-a u novijoj povijesti.
I upravo mu otuda pravo da njegov prvi samostalni projekt u vlastitoj tvrtki Callum Designs bude upravo Vanquish. A kao što mu ime govori, Vanquish 25 će biti limitiran na 25 primjeraka. Vjerovali ili ne, Callum je na modifikacijama i modernizaciji dizajna radio punih 18 mjeseci. U konačnici se radi o više od 100 dizajnerskih novosti, a navodno idu puno dalje od karbonskih odbojnika i LED svjetala. Iznutra su promjene osjetno uočljivije, s potpuno novim središnjim dijelom kokpita koji je morao ugostiti zaslon infotainmenta, ali i mehanički sat iz Bremonta. Prednja sjedala su nova, a stražnja su jednostavno uklonjena.
Automobil je sada postavljen na 22-inčne naplatke, dok je ugradnjom novog ovjesa podnica 10 mm bliža podlozi. Ugrađene su i kompozitne kočnice, ali najbolja novost je da je originalni V12 dragulj zadržan. 5.9 litara je i dalje radni volumen, ali je izmjenama na elektronici snaga podignuta za 60 KS na konačnih oko 530 KS. Za one koji žele više Callum će ponuditi i moderniji automatski mjenjač.
I na kraju cijena. Želite li stari Vanquish u obnovljenom izdanju platit ćete ga 550.000 funti i dobiti krajem sljedeće godine.