Ovo su marke kojima su Amerikanci najvjerniji
VJERNOST pojedinim markama automobila je sve manja, ali neke još uvijek uspijevaju imati vjerne poklonike.
Sve je više korisnika koji se okreću nekim novim markama automobila. Dovoljno je sjetiti se Tesle, relativno mlade marke koja je u međuvremenu izrasla u respektabilnog proizvođača, ali i prikupila jednu od najvjernije sljedbe poklonika. Tu su i kineski proizvođači koji sve uspješnije plasiraju svoje proizvode u Europi i Americi.
J.D. Power tu vidi dva razloga zašto lojalnost pojedinim markama pada. "Kako se dostupnost vozila povećavala, a potrošačima na tržište dolazi sve više izbora, lojalnost među robnim markama u cjelini je ove godine opala", rekao je Tyson Jominy, potpredsjednik za podatke i analitiku u J.D. Poweru. "Osim toga, vlasnici su bili vezani za svoja vozila duže nego što je uobičajeno zbog prekida u opskrbnom lancu te je kao rezultat toga bila veća vjerojatnost da će imati problema sa svojim vozilima."
Ovogodišnje istraživanje je tako pokazalo kako Porsche ima najlojalnije poklonike među premium konkurencijom. Čak 56.8 posto vlasnika kupit će opet Porsche. Na drugom mjestu je Mercedes s udjelom od 50.8 posto. Kod premium SUV-ova tu je broj 1 Volvo, a prati ga u stopu BMW.
Međutim, marka s najvjernijom klijentelom je Ford s udjelom od čak 64.6 posto lojalnih vlasnika. Očekivano s obzirom na to da glavninu prodaje čini slavna F serija. U domeni SUV-ova Subaru ima najlojalnije poklonike (61.1%), dok u domeni osobnih automobila sa 60 posto vjernih poklonika status najboljeg ima Toyota.